|

بارسلونا شانس برای صعود دارد!

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی تیم بارسلونا، معتقد است هنوز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ممکن است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا بعد از گذشت چهار هفته از لیگ قهرمانان این فصل  نها موفق به کسب چهار امتیاز شده و شانس چندانی برای صعود به دور بعد ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فردا شب اینتر با غلبه بر ویکتوریا پلژن در ورزشگاه سن سیرو، می تواند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند و در حقیقت بارسلونا باید در انتظار ناکامی نراتزوری در این دیدار و البته پیروزی در دیدار دشوار مقابل بایرن مونیخ در نوکمپ باشد.

در شرایطی که اغلب هواداران بارسا شانس چندانی برای رخ دادن این اتفاقات نمی بینند، فرانک کسیه اینقدر بدبین نبوده و هنوز معتقد است امکان صعود بارسلونا به دور حذفی لیگ قهرمانان در این فصل وجود دارد.

فرانک کسیه گفت: "کل اعضای تیم بعد از اتفاقاتی که در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان رخ داد ناراحت و ناامید است، اما ما اکنون در مسیر درستی قرار داریم. ژاوی و کادر فنی بارسلونا می‌دانستند چگونه اعتماد به نفس اعضای تیم را تقویت کرده و کاری کنند که ما برای بازی‌های بعدی به خوبی آماده شویم. واقعیت این است در این شرایط صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برای بارسلونا دشوار شده،  اما هنوز هم غیرممکن نیست و من از هواداران بارسا می خواهم که به این باور همچنان ادامه دهند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها