|

ترکیب احتمالی بارسلونا و بایرن مونیخ برای بازی امشب چهارشنبه 4 آبان

بارسلونا در دیدار انتقامی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بارسلونا که در چند سال اخیر باخت های بسیار بدی برابر بایرن مونیخ داشته، امیدوار است بتواند در دیدار فردا برابر ابن تیم در ورزشگاه خانگی خودش انتقام این شکست ها را بگیرد.

بایرن مونیخ چهارشنبه این هفته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا برود. 

شاگردان یولیان ناگلزمان موفق شدند این تیم را در بازی رفت با نتیجه 0-2 شکست دهند و حالا بارسا امیدوار است که بتواند در ورزشگاه خانگی‌ و با حضور هوادارانش از حریف انتقام بگیرد و شانس صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را حفظ کنند. 

اینترمیلان 2 ساعت زودتر از بارسلونا دیدار دارد و اگر بتواند در خانه مقابل ویکتوریا پلژن چک امتیاز بگیرد، صعودش قطعی خواهد شد و دیدار بارسلونا و بایرن دیگر تاثیری در صعود آبی‌اناری‌ها نخواهد داشت.

با این حال کیکر آلمان خبر داد که 3 بازیکن بزرگ بایرن برای بازی برابر بارسلونا غایب خواهند بود.

بارسا در طول چند سال اخیر بارها روبروی بایرن قرار گرفته و ناکامی در این دیدارها باعث شده است که بازی چهارشنبه این هفته بیش از پیش برای آنها حساس باشد. 

حالا مشخص شده است که مانوئل نویر که در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت از ترکیب بایرن دور بوده است، در بازی این هفته هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب این دروازه‌بان آلمانی غایب بزرگ این بازی لقب گرفته است. 

از سوی دیگر، لروی سانه و لوکاس هرناندز نیز دیگر بازیکنانی هستند که با توجه به شرایط و مصدومیتی که گریبانگیرشان شده است نمی‌توانند در این بازی مقابل بارسا حضور پیدا کنند.

ترکیب بارسلونا

تراشتگن-بیرین-کونده-گارسیا-آلونسو-دی یونگ-بوسکتس-پدری-لوا-دمبله-گاوی

ترکیب بایرن

اولرایش-پاوارد-اوپامنکو-ده لیخت-دیوس-کیمیچ-گورتزسکا-کومان-موسیالا-گنبری-مانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها