|

لیونل مسی بی‌خیال رونالدو نمی شود!

لیونل مسی، فوق ستاره پاری سن ژرمن، شب گذشته توانست رکورد دیگری متعلق به رونالدو را بشکند.

لینک کوتاه کپی شد

مسی که در چند هفته اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب پاری سن ژرمن به نمایش گذاشته، شب گذشته هم موفق شد این روند را ادامه دهد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او دو گل از هفت گل تیمش در بازی شب گذشته در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای نیمار ارسال کرد تا نقش مهمی در کسب سه امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کرده باشد. 

گل دوم مسی که از فاصله دور و بیرون از محوطه جریمه به ثمر رسید تحسین بسیاری را به همراه داشت و علاوه بر این، یک رکورد دیگر را نیز به نام این بازیکن ثبت کرد. 

او با این گل تعداد گل‌هایی که از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسانده را به 23 گل رساند که بیشتر از هر بازیکن دیگری از زمان اولین حضورش در این رقابت‌ها در فصل 05-2004 است. تعداد گل‌های خارج از محوطه جریمه که رونالدو در این رقابت‌ها وارد دروازه حریفان کرده 22 گل است. 

این ستاره آرژانتینی در طول چند ماه اخیر موفق شده چندین رکورد این بازیکن پرتغالی را که این فصل در لیگ قهرمانان حضور ندارد و به همراه منچستریونایتد در لیگ اروپا توپ می‌زند را بشکند. 

مسی پیش از این نیز در دیدارهای گروهی همین فصل لیگ قهرمانان موفق شد تعداد تیم‌هایی که برابر آنها موفق به گلزنی شده را به 39 تیم برساند تا تنها بازیکنی باشد که چنین رکوردی را به دست آورده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها