|

تازه ترین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس چهارشنبه 4 آبان

مهاجم تیم پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در لیست خروجی گل محمدی قرار ندارد و باشگاه نیز تصمیمی برای جابجایی قرضی او ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی، خبرهای جابه‌جایی بازیکنان پرسپولیس هم روز به روز بیشتر به گوش می رسد.

درخشش یورگن لوکادیا در خط حمله پرسپولیس و بازگشت شیخ دیاباته به مسابقات فصل جاری لیگ برتر کمترین فرصت را به مهدی عبدی برای خودنمایی در ترکیب پرسپولیس داده است.

او که فصل گذشته با هفت گل زده بهترین گلزن تیمش بود در فصل جاری به بازیکن همیشه ذخیره تبدیل شده است که چند بازی را هم به دلیل مصدومیت در تمرینات از دست داد. همین امر شایعه احتمال جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی را بر سر زبان‌ها انداخته است. عبدی که سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد بدون اینکه پیشنهادی از سار تیم‌های لیگ برتری دریافت کند تمرینات خود را با این تیم ادامه می‌دهد.

آمادگی مهاجمان پرسپولیس و احتمال بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس نیز باعث حضور عبدی در لیست مازاد یحیی گل محمدی برای نیم فصل نشده است و سرمربی سرخپوشان هیچ تصمیم و علاقه‌ای به کنار گذاشتن مهاجم جوان خود ندارد. بنابراین پرسپولیس با وجود ترافیک در خط حمله خود حاضر به فروش مهدی عبدی نیست و این مهاجم در پرسپولیس خواهد ماند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد عیسی آل کثیر مهاجم بدشانس سرخ ها که در حال حاضر در تمرین تیم گل محمدی حضور دارد؛ طی روزهای آینده بار دیگر قرارداد جدیدی را با پرسپولیسی ها منعقد می کند تا خرید آشنا و ویژه ای برای این تیم باشد. گلزن پرسپولیس در آخرین پیروزی این تیم در دربی، پس از پشت سرگذاشتن مصدومیتش بدون مشکل در تمرینات قرمزهای تهرانی حضور دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها