|

ستاره محبوب در رادار استقلال

همچنان امید هایی برای بازگشت کاوه رضایی مهاجم تراکتور به جمع آبی‌ ها وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آن که کاوه رضایی از شارلروای بلژیک به قصد بازگشت به استقلال تمرینات خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد هرگز فکر نمی‌کرد به خاطر یک اشتباه اداری و بی‌تدبیری صورت‌گرفته درخصوص بستن لیست استقلال برای فصل جاری از جمع حضور در بازیکنان این تیم بازمانده و راهی تیم دیگری شود، با این حال درنهایت این اتفاق افتاد و از آنجایی که فهرست استقلال تا زمان بسته شدن پنجره این باشگاه پر شده و از سوی دیگر ارسلان مطهری مهاجم این تیم قبول نکرد تا از فهرست خارج شود به‌ناچار رضایی از لیست بیرون مانده و به تیم تبریزی پیوست، اتفاقی که مدتی او را از میادین دور نگه داشت و حتی باعث شد تیم ملی را هم از دست بدهد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ این در حالی است که درخصوص سرنوشت این بازیکن در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اخبار متفاوتی شنیده می‌شود. برخی خبرها حاکی از آن است که کاوه رضایی مورد توجه ساپینتو قرار گرفته و از آنجایی که مهاجمان استقلال در نیم‌فصل اول تا اینجای کار در امر گلزنی ناموفق ظاهر شده‌اند سرمربی پرتغالی استقلال از مدیران این باشگاه خواسته است تا زمینه‌های بازگشت رضایی را به استقلال فراهم کنند. 

از سوی دیگر بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود رضایی بازیکن تراکتور است و تا پایان فصل در جمع بازیکنان این تیم باقی می‌ماند. با این حال این چهره امروز در گفت‌وگوی دیگری به‌گونه‌ای صحبت کرد که از خروجی آن می‌شد حدس زد احتمال بازگشت رضایی به استقلال وجود دارد. 

با این حال پیگیری‌ها از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل قبلی استقلال که در زمان او این نقل‌وانتقال صورت‌گرفته است مشخص کرد امیدواری‌هایی برای بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی‌پوشان وجود دارد؛ چراکه طبق شنیده‌ها در قرارداد رضایی ذکر شده اگر این بازیکن در نیم‌فصل خودش درخواست بدهد می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه با تراکتور فسخ کرده و به استقلال بازگردد و تا پایان فصل این تیم را همراهی کند. 

نکته قابل توجه اینکه از بین مهاجمان هدف استقلال در ده هفته اخیر فقط یکبار پیمان بابایی موفق به گلزنی شده و بقیه هنوز موفق نبوده‌اند. کاوه رضایی هم در بازی اخیر تراکتور مقابل سپاهان گل فوق‌العاده تماشایی را به ثمر رساند تا هواداران استقلال از حالا منتظر بازگشت او باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها