|

یک پرسپولیسی جانشین بازیکن استقلال در تیم ملی

احتمالا مدافع ملی پوش تیم استقلال جام جهانی 2022 قطر را در خانه تماشا خواهد کرد

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آمدن کی روش به تیم ملی، سرمربی پرتغالی برای اردوی اتریش ۳ مدافع راست به نام های رامین رضاییان ، صادق محرمی و صالح حردانی را به تیم ملی دعوت کرد که از این بین رضاییان موفق به دریافت ویزا نشد و محرمی و حردانی در اردوی اتریش حضور داشتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ در دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال اما کی روش فقط به محرمی بازی داد و خبری از مدافع راست استقلال که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به حساب می آمد، نبود. محرمی هم در این دو دیدار نمایشی عالی داشت و حضورش را در جام جهانی قطعی کرد.

رضاییان که مدت ها از تیم ملی دور بود، بعد از دعوت شدن دوباره به تیم ملی انگیزه ای مضاعف پیدا کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان در این فصل بوده است. رامین که فصل گذشته خیلی در پرسپولیس خوب کار نمی کرد، در این فصل و با رفتن به سپاهان احیا شده و جزو خوب های لیگ تا اینجا بوده است و در دیدار این هفته مقابل تراکتور یک گل تماشایی به ثمر رساند.

برخلاف محرمی و رضاییان، صالح حردانی در هفته های اخیر در استقلال به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و ساپینتو ترجیح می دهد به جای استفاده از مدافع ملی پوش خود، از یامگا در پست غیر تخصصی استفاده کند.

در آخرین مینی کمپ تیم ملی که بعد از بازی های هفته دهم برگزار شد، حردانی هم حضور داشت ولی این بازیکن شانس زیادی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت. در واقع کی روش انتخاب های نهایی خود را انجام داده و رامین رضاییان و صادق محرمی دو بازیکنی هستند که به جام جهانی خواهند رفت و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی رقابت خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها