|

(عکس) پرسپولیس - مس کرمان؛ به یاد بازی جنجالی

یکی از عجیب ترین بازی های تاریخ لیگ برتر مربوط به مسابقه پرسپولیس و مس کرمان در لیگ هشتم بود

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس درحالی در هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف مس کرمان برود که یکی از جنجالی ترین بازی های تاریخ لیگ برتر بین این دو تیم  در شهریور سال ۸۷ برگزار شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ دیداری که در بیست و یکم شهریور ۸۷ در ورزشگاه آزادی انجام شد و  با قضاوت پرحرف و حدیث مسعود مرادی به اولین شکست فصل شاگردان قطبی در لیگ برتر هشتم انجامید. در این بازی که با برتری یک بر صفر مس همراه بود، به گفته کارشناسان داوری دو پنالتی سرخپوشان توسط این داور بین المللی نادیده گرفته شد.

عکس| پرسپولیس - مس کرمان؛ به یاد جنجال بزرگ داور سرشناس!/ روزی که او خیلی ها را به خدا واگذار کرد

یکی از آنها، هند معروف علی حمودی در نیمه دوم بود که به قول هوشنگ نصیرزاده به سبک بازیکنان بسکتبال به زمین کوبیده شد. مدیران وقت باشگاه پرسپولیس پس از این مسابقه اعتراض خود را نسبت به قضاوت ضعیف مرادی به کمیته داوران ارسال کردند و خواهان عذرخواهی این داور از هواداران پرسپولیس شدند. اما این داور مدعی شد در بازی برابر مس مرتکب اشتباهی نشده! این در حالی بود که تمام کارشناسان داوری متفق القول بر این باور بودند که مرادی باید آن صحنه را پنالتی اعلام می کرد و برخی نیز معتقد بودند روی مجتبی شیری مدافع پرسپولیس هم در محوطه جریمه حریف خطا صورت گرفته است.

این پایان ماجرا نبود و این داور چند روز بعد در گفت و گویی با بیان این که دلش از جفاکاری ها شکسته، همه کارشناسانی که از او انتقاد کردند را به خدا واگذار و کناره گیری اش را از داوری اعلام کرد! این صحبت ها با واکنش پرویز سیار همراه بود و این کارشناس داوری گفته بود: مسعود مرادی پشت یک بار افتخارش در آسیا پنهان شده و با حرف هایی که می زند به شعور فوتبالی مردم توهین می کند. گرچه دوری مرادی خیلی طولانی نشد و در نهایت این داور با اصرار کمیته داوران به عرصه قضاوت بازگشت، اما حاشیه های بازی پرسپولیس و مس تا مدتها ادامه داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها