|

قرارداد میلیاردی و عجیب یک مدیر استقلالی که قبلاً تدارکات بود!

این مدیر که در تبریز به عنوان یکی از اعضای تدارکات بوده، بعد از حضور در استقلال قراردادی بالای یک میلیارد با استقلال بسته است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مدیران استقلال که در زمان آجورلو به این باشگاه اضافه شده و پیش از این هم سابقه حضور در استقلال را نداشته یکی از سنگین ترین قراردادهای مالی را به عنوان مدیر در این باشگاه دارد. مدیری که در استقلال هوادار هم ندارد و هنوز مشخص نیست بعد از رفتن آجورلو به چه علت در این باشگاه مانده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ این مدیر که در تبریز به عنوان یکی از اعضای تدارکات یک باشگاه باشگاه مشغول به کار بوده، بعد از حضور در استقلال قراردادی بالای یک میلیارد با استقلال بسته است. این قرارداد در حالی رقم خورده که بقیه معاونین در استقلال رقم قراردادشان پایین ۵۰۰ میلیون تومان است.

از این رقم که بگذریم باشگاه استقلال مجبور است هزینه سرسام آور حضور این مدیر در یکی از مجلل ترین هتل های تهران را هم پرداخت کند چرا که این مدیر کم کار در تهران خانه ندارد و طی یک سال اخیر در هتل سکونت داشته است.

البته قبل از این امیر قلعه نویی هم در وصف این مدیر صحبت هایی را داشته که وی چطور یک شبه ره صد ساله را از تبریز پیموده و حالا در استقلال حضور دارد و مهم تر این که وی حتی طرفداری هم در بین هواداران آبی ندارد.

به هر حال باید دید فتح الله زاده مدیر عامل جدید استقلال می تواند این مدیر  که از نزدیکان آجورلو است را کنار بگذارد تا حداقل استقلال نه رقم هزینه های سنگین اقامت این مدیر در هتل مجلل تهران را پرداخت کند و نه در ادامه زیر بار پرداخت رقم عجیب قرارداد این مدیر برود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها