|

مشکل استقلالِ ساپینتو از زبان پیشکسوت سابق

پیشکسوتاستقلال : تیم استقلال در دیدار با هوادار شایسته برد بود، اما فوتبال جذابی ارائه نکرد و آمار گلزنی اش پایین است.

لینک کوتاه کپی شد

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برد آبی پوشان برابر تیم هوادار اظهار کرد: بازی پایاپایی بود، اما با این تفاوت که تیم استقلال سبک و فلسفه خود را در این بازی دنبال  و فوتبال مالکانه‌ای ارائه کرد. در آن طرف، تیم هوادار تمرکزش روی ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها بود که یکی، ۲ بار خطرساز شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ او ادامه داد: تیم استقلال نسبت به بازیکنانی که در اختیار دارد و سرمایه گذاری که انجام داده، هنوز فوتبال جذابی که هواداران توقع دارند، ارائه نمی‌دهد. تیم فرهاد مجیدی در سال گذشته فقط نتیجه گرا بود، اما امسال آبی پوشان به دنبال این هستند که علاوه بر اینکه نتیجه می‌گیرند بازی زیبایی هم ارائه بدهند.

آمار گلزنی پایین لیگ نشان دهنده ضعف فوتبال ما است 

لطیفی تصریح کرد: امسال تیم استقلال در خلق موقعیت خوب عمل می‌کند، اما در امر گلزنی موفق نیست. آمار گلزنی آبی پوشان کمتر از حد استاندارد است. البته مسابقات لیگ هم کم گل است، که این ضعف فوتبال ما را نشان می‌دهد. البته استقلال در بازی با هواداربه شایستگی پیروز شد، اما فوتبال جذابی ارائه نکرد.

سرخابی ها با وجود بازیکنان خوب بازی جذابی ارائه نمی دهند 

لطیفی آمار گلزنی استقلال کمتر از حد استاندارد است

پیشکسوت استقلال درباره برد‌های اقتصادی سرخابی‌ها گفت: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بازیکنان خوبی در اختیار دارند، اما بازی جذابی ارائه نمی‌دهند. این موضوع  به تیم‌های مقابل  برمی گردد که دفاع محض انجام می‌دهند  و کار را برای سرخابی‌ها سخت می‌کنند.   ما در گردش توپ و بازی بدون توپ  نسبت به فوتبال سطح اول دنیا عقب هستیم. ما باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم تا فاصله مان با دنیا در زمینه گردش توپ کمتر شود.

کمبود بازیکن خلاق باعث شده که فوتبال جذابی نداشته باشیم 

او درباره عملکرد ضعیف مهدی قائدی  تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف ما این است که بازیکن خلاق در فوتبالمان کم داریم. کمبود خلاقیت باعث شده که فوتبال جذابی نداشته باشیم. نسل بازیکنان خلاق در هر دوره کمتر شده است و رشدی هم در این زمینه نداشتیم. قائدی به خوبی یار جلوی خود را برمی دارد و  بازیکن کناری قائدی باید بدون توپ حرکت کند تا او بتواند موقعیت گلزنی ایجاد کند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد.

لطیفی درباره آمار گلزنی پایین در  مسابقات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: فوتبال ما نتیجه گرا شده و تیم‌های فوتبال ما به دنبال نتیجه هستند. تیم‌های میانه و پایین جدول به دنبال  استفاده از ضربات ایستگاهی و شروع مجدد هستند و دفاع مطلق انجام می‌دهند تا با خطا به گل برسند. دفاع کردن فلسفه‌ای بود که کی روش با خود به ایران آورد و در تیم ملی پیاده کرد و این موضوع در باشگاه‌های ما هم تسلی پیدا کرد و آن‌ها هم الگوی بدی را انتخاب کردند و در تیم‌های خود اجرایی می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها