|

سپاهان به دنبال ستاره استقلال

باتوجه به حواشی اخیر و نیمکت نشینی های یزدانی، احتمالا او به زودی از استقلال جدا می شود.

لینک کوتاه کپی شد

قصه هزار و یک شب سیاوش یزدانی در استقلال تمامی ندارد. سیاوش که یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی نیم فصل گذشته آبی‌ها به شمار می‌آمد و حتی با درخشش در استقلال به تیم ملی رسیده بود حدود ۹ ماه عجیب و غریب را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پس از اینکه در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم سیاوش یزدانی مشمول خدمت سربازی شد به عنوان سرباز - بازیکن به جمع شاگردان مازیار زارع اضافه شد. این بازیکن در ملوان فرصت بازی پیدا نکرد و در نهایت پایان فصل موفق شد کارت پایان خدمت خود را دریافت کند و به استقلال برگردد. اما نه شرایط استقلال و نه شرایط سیاوش هیچ‌کدام مثل قبل نبود. یزدانی که یک نیم فصل به میدان نرفته بود از لحاظ بدنی شرایط بازی نداشت و فقط با هم‌تیمی‌هایش به تمرین می‌پرداخت. هر هفته انتظار می‌رفت که بالاخره هواداران این بازیکن را در ترکیب تیم ببینند، اما ثبات بالای داسیلوا و غلامی مانع این شد که سرمربی پرتغالی روی سیاوش حساب باز نکند.

یمکت‌نشینی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها