|

یحیی گل محمدی به دنبال ستاره پرتغالی!

شنیده می شود باتوجه به نمایش عالی هافبک پرتغالی تیم تراکتور ،یحیی گل محمدی به جذب او علاقه مند شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ریکاردو آلوز متخصص ضربات ایستگاهی و کاشته و موثرترین هافبک لیگ برتر در لیگ بیست و دوم بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این هافبک پرتغالی ستاره تراکتور در فصل جاری بوده است. آلوز هافبکی خوش‌تکنیک، سربالا و با ضرب توپ مناسب که تسلط عجیبی بر نمایش خود دارد و این سوال را در اذهان ایجاد کرده که چرا با این کیفیت در عضویت تیم غیرت قزاقستان بوده است؟

او در روزی که هفتمین پاس گل خود را برای تراکتور ساخت و نام محمد آقاجانپور را در بین گلزنان تیمش جای داد نیز این کیفیت بالا را به نمایش گذاشت و ستاره تیمش در دیدار برابر ملوان انزلی بود. به خصوص در دقیقه ۷ که به شکلی استادانه بازیکن مقابل خود را دریبل زد و پاس در تو را برای محمد عباس زاده فرستاد که چند متری در آفساید بود و همین موضوع باعث شد تا گلش مردود شود.

نکته جالب اینکه ارسال‌ها و پاس‌های او به حدی در بین تراکتوری‌ها اطمینان ایجاد کرده که محمدرضا اخباری در آخرین دقایق نیمه دوم، از روی سکو به بازیکنان توصیه می‌کرد که توپ را به آلوز برسانند تا او روی دروازه سانتر کند.

آلوز با این روند فرصت شکستن رکورد ۱۴ پاس گل سعید صادقی را هم دارد تا بهترین گلساز ادوار لیگ برتر ایران لقب بگیرد. ستاره پرتغالی تراکتور در رقابت با یورگن لوکادیا مهاجم شش گله پرسپولیس، این هفته گوی سبقت را ربود و موثرترین بازیکن لیگ برتر شد؛ آیا او این جایگاه را تا پایان فصل حفظ خواهد کرد؟

او حالا توجه سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرده اما یحیی گل محمدی خودش هم خوب می‌داند حداقل تا پایان فصل قادر به خرید این پرتغالی جذاب نیست. ریکاردو آلوز با تراکتور قرارداد دارد و تجربه هم نشان داده که مالک این باشگاه رابطه خیلی خوبی با باشگاه پرسپولیس ندارد. باشگاه تراکتور شاید ستاره‌هایش را در شرایطی خاص به سایر تیم‌ها بدهد اما به پرسپولیس هرگز!

این در حالی است که مهدی ترابی بهترین پاسور فصل گذشته پرسپولیس با افت محسوسی مواجه شده و در هفته‌های اخیر همه را از خود نومید کرده است. سعید صادقی هم با آن ستاره بی بدیل و بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر، فاصله دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها