|

بدهی 300 میلیاردی باشگاه پرسپولیس!

بر اساس آخرین نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس رسیده، این باشگاه بابت بیمه و مالیات مبلغی بالغ بر 300میلیارد تومان بدهی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

این عدد مربوط به سال‌های 90 تا 98 است که مدیرعامل پرسپولیس مدعی است طی این بازه زمانی، مدیران این باشگاه اقدام به پر کردن اظهارنامه و دریافت مفاصاحساب نکرده‌اند تا این بدهی عجیب را شکل دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ درویش اما مدعی است که با پیگیری‌هایی که از سوی حمید سجادی، وزیر ورزش صورت گرفته، آنها به دنبال راهی برای پایان دادن به این موضوع هستند. مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به این بدهی مدعی شده که طی جلسه‌ای که داشته، به مدیران اداره مالیات اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس طی سالیان اخیر موفق به کسب درآمدی نشده که اکنون مشمول مالیات و بیمه شود، او دراین‌باره اظهار کرد:در جلسه ای که با این عزیزان داشتم گفتم شما طی این سال‌ها تا حالا دیدید که پرسپولیس در آمدی داشته باشد که الان باید مالیات بدهد؟ کل پرسپولیس و بازیکنان اگر به مالیات بدهکار باشند 10 میلیارد می شود. اما به خودشان زحمت ندادند که وکیل بیاورند و بنویسیند که درآمد نداریم که بخواهیم این‌قدر مالیات بدهیم. کسانی که دغدغه پرسپولیس را دارند به این مسائل بپردازند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها