|

رقیب اول رئال در لالیگا از زبان آنچلوتی

سرمربی تیم رئال مادرید، تاکید کرد بارسلونا رقیب اول این تیم برای فتح لالیگاست.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست غیرمنتظره در خانه لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا و قبول اولین باخت فصل، این تیم فردا در لالیگا به مصاف خیرونا خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیمش به شکلی درون زمین حاضر خواهد شد که انگار آخرین مسابقه فصل در پیش است.

کارلو آنچلوتی گفت: "شرایط تیم خوب است و بازیکنان همگی با انگیزه هستند. پس از باخت به لایپزیش در لیگ قهرمانان، ما می خواهیم در این دیدار برنده شویم. ما شکست برابر لایپزیش را ارزیابی کردیم و تصور نمی کنیم کمبود خاصی وجود داشته باشد. البته مشکلاتی در خط دفاعی داریم، اما می خواهیم با شرایط خوبی به جام‌جهانی برسیم.  باید به شکلی برای این دیدار آماده باشیم که انگار آخرین بازی فصل پیش روی ماست. هر سه روز یک باز کردن بازی چالش بزرگی است و البته باعث می شود انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی داشته باشید.

تقریبا همه بازیکنان مانند لوکا مودریچ، فده والورده، ماریانو دیاز شرایط بازی کردن دارند و البته کریم بنزما نیز به طور 100٪ آماده نیست. رودریگو نیز تمرین نکرده، اما برای دیدار با خیرونا در دسترس خواهد بود. خیرونا علاقه دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و این تیم سازماندهی تهاجمی خوبی دارد. ما باید خوب دفاع کنیم، زیرا آنها جریان مسابقه را خیلی خوب اداره می کنند.

شرایط بارسلونا در لالیگا؟ نمی دانم که آیا حذف این تیم از لیگ قهرمانان روی شرایط بارسا تاثیر می گذارد یا نه، اما می دانم که آنها تا آخر رقیب قهرمانی در لیگ خواهد بود. من کاملا روشن حرف می زنم و البته می دانم که هر تیمی در مقاطعی از فصل افت می کند.

غیبت احتمالی کریم بنزما؟ آزمایشات جدید انجام شد و همه چیز خوب پیش رفت. بنزما هیچ مشکلی ندارد، اما ما باید احساس بازیکن پیش از شروع بازی را نیز در نظر بگیریم.

شایعه نارضایتی آنچلوتی از ادوارد کاماوینگا؟ ما از او بسیار راضی هستم، اما رقابت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بین بازیکنان تیم وجود دارد. کاماویگا بسیار جوان است و بازیکنی با کیفیت او مانند او در اروپا خیلی پیدا نمی شود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها