|

محبی و 48 ساعت حیاتی در انتظار استقلال

حتما در جریان ماجرای مربوط به رضایتنامه محمد محبی هستید. ماجرایی که البته دو روایت در موردش وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محبی، مهمترین نگرانی مدیران استقلال در 48 ساعت آینده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل فوتبالی، حتما در جریان ماجرای مربوط به رضایتنامه محمد محبی هستید. ماجرایی که البته دو روایت در موردش وجود دارد.

از یکطرف گفته می‌شود استقلال باید 230 هزار یورو تا 48 ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه 600 هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.

روایت دیگر درباره این ماجرا، تفاوت نسبتا زیادی با روایت اول دارد و بر اساس آن، استقلال فقط باید 115 هزار دلار به باشگاه پرتغالی پرداخت کند و اگرچه در صورت عدم پرداخت این مبلغ، قرارداد محبی با استقلال فسخ خواهد شد اما خبری از جریمه 600 هزار یورویی نیست و طبق ادعای یک سایت خبری، این مبلغ، رقمی است که اگر باشگاه استقلال در پایان فصل جاری به سانتا کلارا بدهد، می‌تواند قرارداد محمد محبی را دائمی کند و به طور کامل این بازیکن را در اختیار بگیرد.

فعلا که دغدغه اصلی فتح‌الله‌زاده و همکارانش، توافق با باشگاه پرتغالی برای پرداخت باقیمانده مبلغ رضایتنامه محبی است. گویا مدیرعامل جدید استقلال این پول را فراهم کرده بود اما مشکلات مربوط به تحریم باعث شد که امکان واریز این پول به حساب باشگاه سانتاکلارا وجود نداشته باشد و حالا باید دید باشگاه پرتغالی حاضر می‌شود طلبش از استقلال را نقدی دریافت کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها