|

یک بدهی دیگر روی دست فتح‌الله‌زاده؟!

ممکن است استقلال مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به باشگاه سانتاکلارا شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال طی روزهای گذشته با چالش پرداخت پول رضایتنامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال مواجه بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ در توافقی که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال با باشگاهی پرتغالی امضا شده بود، قرار بود مبلغ رضایتنامه محبی طی دو قسط پرداخت شود. قسط اول در زمان آجورلو واریز شده بود، اما برای ۲۳۰ هزار دلار قسط دوم استقلال به چالش خورده است.

مدیران استقلال مبلغ مذکور را دو بار به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کردند اما این پول به حساب مقصد ننشسته و همین موضوع دردسرساز شده است. باشگاه پرتغالی در این خصوص به استقلال هشدار داده و مدیران باشگاه نیز در تلاش هستند تا هرطور شده یک راه بانکی پیدا کنند تا پول به دست سانتاکلارا برسد اما مساله نگران کننده جایی است که در قرارداد منعقد شده جریمه و ضرر و زیان ذکر شده است

در توافق نامه‌ای که مدیران استقلال با سانتاکلارا امضا کرده‌اند، آمده که اگر در پرداخت پول تاخیر به وجود بیاید، باشگاه پرتغالی می‌تواند با شکایت به فیفا ۶۰۰ هزار دلار به عنوان غرامت دریافت کند.

حالا موعد پرداخت پول گذشته و اگرچه مسئولان استقلال برگشت خوردن پول از حساب مبدا را به اطلاع مدیران سانتاکلارا رسانده‌اند اما این نگرانی وجود دارد که استقلال مجبور شود مبلغ ۶۰۰ هزار دلار(با نرخ کنونی ارز نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان) دیگر به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا کار به پرداخت غرامت نکشد اما اگر این اتفاق بیفتد در روزهایی که اوضاع مالی استقلال بحرانی است، احتمال دارد یک چالش بزرگ دیگر پیش بیاید و باشگاه متحمل یک بدهی سنگین دیگر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها