|

یک استقلالی دیگر در مسیر کفش طلا

لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از مدت‌ها بار دیگر هفته‌ای پرگل را به خود دید.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از رقابت‌های هفته سوم که با ثبت 19 گل، پرگل‌ترین هفته لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌رود، روز جمعه پرونده مسابقات هفته یازدهم بسته شد و با ردوبدل‌شدن 18 گل، دومین هفته پرگل در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به‌ثبت رسید. البته که یک‌سوم گل‌های هفته در یک مسابقه به‌ثبت رسید و ذوب‌آهن اصفهان توانست در خانه 5 بر یک از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم تغییر محسوسی نداشت و 2 مدعی اصلی آقای گلی که در ترکیب پرسپولیس و تراکتور حضوری ثابت در هفته یازدهم داشتند، نتوانستند به شمار گل‌های خود بیفزایند تا همچنان یورگن لوکادیا و محمد عباس‌زاده با 6 گل زده در صدر جدول رقابت‌ها حضور داشته باشند.

ناکامی «لوکادیا» بعد از 2 گلِ 3 امتیازی

مهاجم هلندی پرسپولیس که در 2 هفته اخیر، 2 گل امتیازی برای سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار مقابل مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی به‌ثمر رسانده بود، در هفته یازدهم لیگ بیست‌ودوم ناکام در گلزنی مقابل مس کرمان بود. لوکادیا در دیدار با حریف کرمانی، بیشتر در موقعیت یک بازیکن بازی‌ساز قرار داشت تا اینکه بخواهد خود در موقعیت گلزنی حضور یابد.

یورگن لوکادیا یک موقعیت جدی گلزنی در مصاف با مس کرمان داشت که دروازه‌بان مسی‌ها شوت زاویه بسته مهاجم هلندی پرسپولیس را برگشت داد. لوکادیا یک پاس تماشایی هم برای سعید صادقی فرستاد که هافبک سرخ‌پوشان نتوانست از آن استفاده کند تا شمار گل‌های مهاجم هلندی روی عدد 6 ثابت بماند و در زمینه گل‌سازی هم لوکادیا نتواند در فوتبال ایران اولین پاس‌گل خود را به‌ثبت برساند.

طلسم 180 دقیقه‌ای «عباس‌زاده»

مهاجم باتجربه تراکتور بعد از هت‌تریک مقابل نفت مسجدسلیمان و رساندن تراکتور به 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه، موتور گلزنی‌هایش خاموش شده و نگاهی به نتایج تراکتور نشان می‌دهد که درخشش محمد عباس‌زاده تاثیر مستقیمی در موفقیت و پیروزی شاگردان بردیف دارد، چون عباس‌زاده در 2 بازی اخیر تیمش در گلزنی ناکام بوده و تراکتوری‌ها هم تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند!

عباس‌زاده بعد از ناکامی در نقش‌جهان مقابل سپاهان، در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی تقلای زیادی داشت تا بتواند هم تیمش را به پیروزی خانگی برساند و هم خود را یکه‌تاز جدول گلزنان کند اما تلاش مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها بی‌ثمر بود تا او با 6 گل زده در کنار لوکادیا در صدر جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم باقی بماند.

اوج‌گیری دوباره ستاره آبی‌ها

محمد محبی بی‌شک بهترین بازیکن استقلال در لیگ بیست‌ودوم است؛ وینگر خوش‌تکنیک بوشهری که قدرت دریبل‌زنی بالایی دارد در خلق موقعیت گلزنی موفق عمل کرده است. محبی در 2 دیدار اخیر آبی‌پوشان پایتخت تلاش زیادی کرد تا بتواند دروازه ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را باز کند اما ضربات او به تور دروازه رقبا نرسید و بازیکنان حریف هم با آنالیز دقیق از سبک بازی محمد محبی، به خوبی ستاره استقلالی‌ها را مهار کرده بودند.

محبی که آخرین‌بار در دیدار با فولاد موفق به گلزنی شده بود، روز جمعه با شوتی دیدنی و سرکش توانست به طلسم 209 دقیقه‌ای خود پایان بدهد و شمار گل‌هایش را در لیگ بیست‌ودوم به عدد 4 رساند تا یک گام دیگر به سوی صدر جدول گلزنان لیگ بردارد.

تخصص در پنالتی‌زنی، مهاجم ملوان را مدعی آقای گلی کرد!

سجاد بازگیر مهاجم 28 ساله ملوان بندرانزلی چهره ویژه جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم است. بازگیر بعد از 2 بازی ناکامی، مجدداً موفق به گلزنی شد و در هفته یازدهم توانست دروازه تراکتور تبریز را از روی نقطه پنالتی باز کند تا هم تیمش را به یک امتیاز ارزشمند در تبریز برساند و هم موقعیت خود در جدول گلزنان را بهبود بخشد و شمار گل‌هایش را به عدد 4 برساند.

بازگیر در شرایطی با 4 گل زده در کورس آقای گلی لیگ بیست‌ودوم قرار دارد که 2 گل او از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسیده است. نکته جالب‌توجه اینکه ملوان در فصل جدید لیگ برتر تنها 7 گل به‌ثمر رسانده که بیش از نیمی از گل‌های ملوان توسط مهاجم باتجربه این تیم به‌ثمر رسیده که تاثیرگذاری بالای سجاد بازگیر را در ترکیب ملوان بندرانزلی نشان می‌دهد.

رضا شکاری مهاجم جوان گل‌گهر با درخشش برابر فولاد خوزستان شمار گل‌های خود را به عدد 3 رساند تا در کنار رضا دهقانی، محمدامین رضاییان، رامین رضاییان، کوین یامگا، مجید علیاری، حامد شیری، ایوب کلانتری، پیمان رنجبری، کریم اسلامی و رضا اسدی مشترکاً در جایگاه سوم جدول گلزنان قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی