|

ستاره اسپانیایی از رئال جدا نمی شود!

سران رئال به زودی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با آسنسیو، هافبک اسپانیایی، آغاز می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او از ماه ژانویه می‌تواند مذاکراتش با دیگر باشگاه‌ها را آغاز کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه رئال مادرید به دنبال فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود اما در نهایت او در این تیم ماندنی شد و بسیاری انتظار داشتند که در پایان فصل و به عنوان بازیکن آزاد سانتیاگو برنابئو را ترک کند. 

اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که موضع مدیران باشگاه در این زمینه تغییر کرده و عملکرد خوب آسنسیو در چند هفته اخیر در ترکیب این تیم و تعهدی که در تمرینات از خود نشان داده باعث شده است که آنها خواهان ادامه همکاری با او باشند. 

به نظر می‌رسد که او با تلاش نظر مدیران رئال را جلب کرده، خصوصا که حالا به عنوان یکی از دو سهمیه رئال در کنار دنی کارواخال در فهرست اولیه لوئیز انریکه برای اعزام به جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته و شانس او برای حضور در فهرست نهایی نیز بسیار زیاد است. 

در حال حاضر مذاکرات برای تمدید قرارداد این هافبک با رئال هنوز آغاز نشده اما این باشگاه به نمایندگان آسنسیو اعلام کرده که باید برای حضور در مذاکرات آماده باشند و خواهان امضای قرارداد جدیدی با او هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها