|

نگرانی ویژه کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی

کارلوس کی‌روش با وجود وعده مسئولان باشگاه اماراتی نگران وضعیت هافبک میانی‌اش است.

لینک کوتاه کپی شد

ویدئوهای منتشر شده از صحنه مصدومیت احمد نوراللهی در بازی شباب الاهلی و العین امارات باعث نگرانی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد تا شاید هافبک شباب الاهلی را در جام جهانی قطر در اختیار نداشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ سرمربی تیم ملی ایران پس از آسیب دیدگی نوراللهی از کادر پزشکی تیم ملی خواست تا پیگیر وضعیت او شوند. پزشکان تیم ملی نیز در صحبت با هافبک شباب الاهلی و پزشکان این باشگاه متوجه میزان مصدومیت بازیکن تیم ملی ایران شدند. از قرار معلوم نوراللهی مشکلی برای بازی کردن ندارد و زانوی پای او دچار آسیب جدی نشده است و می تواند پس از یک هفته بازی کند.

کی‌روش که بازیکنان مصدوم تیم ملی ایران نظیر سردار آزمون را با هماهنگی باشگاه‌هایشان زیر نظر مستقیم مربیان مورد اعتماد خود قرار داده است می‌خواهد مشابه همین برنامه را برای هافبک شباب امارات پیاده کند. از این رو احتمال اینکه نوراللهی به زودی به تهران باز گردد تا تمرینات خود را به طور مستقیم زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی آغاز و خیال کی‌روش را بابت حضور قطعی اش در جام جهانی قطر راحت کند.

رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاهی امارات تا ۲۱ آبان ماه ادامه دارد اما در صورت موافقت باشگاه شباب الاهلی، نوراللهی زودتر به جمع ملی پوشان فوتبال ایران ملحق می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها