|

استقلال و 24 ساعت برای فرار از بحران 20 میلیاردی!

در صورتی که تا فردا راه حلی برای این مشکل پیدا نشود، بند جریمه 600 هزار دلاری- 19.7 میلیارد تومان – فعال خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

 باشگاه استقلال فقط 24 ساعت برای فرار از دو بحران بزرگ فاصله دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، این‌روزها بیشتر از آنکه علی فتح‌الله‌زاده نگران پرداخت غرامت به آندره‌آ استراماچونی باشد، به پرداخت قسط دوم رضایتنامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال فکر می‌کند.

در صورتی که استقلال تا فردا نتواند 230 هزار دلار(یک سایت خبری مدعی شده استقلال نصف این مبلغ را در دوران آجورلو داده و الان باید 115 هزار دلار باقیمانده را پرداخت کند) به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند، آماده‌ترین بازیکنش را از دست خواهد داد و محبی مجبور می‌شود به سانتاکلارا برگردد.

این جدا از 600 هزار دلاری است که استقلال باید به عنوان جریمه به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.

مدیرعامل استقلال در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌ها داشته، از مدیران قبلی استقلال به خاطر قرارداد محبی گلایه کرده است:" ای کاش مدیران سابق در قراردادی که نوشته شده بود به این موضوع اشاره می‌کردند که پول را به‌صورت نقدی پرداخت کنند. الان باید کانال بانکی پیدا کنیم تا پول به باشگاه سانتاکلارا منتقل شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است."

گفته می‌شود استقلال مبلغ مورد نظر را آماده کرده اما مشکل اینجاست که نمی‌تواند آن را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند و در صورتی که تا فردا راه حلی برای این مشکل پیدا نشود، بند جریمه 600 هزار دلاری- 19.7 میلیارد تومان – فعال خواهد شد.

به این نکته هم اشاره کنیم که طبق ادعای یک سایت خبری، مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش است تا با انتقال پول به حساب یکی از دوستان خودش در اروپا بدهی باشگاه سانتاکالارا را پرداخت کند چرا که این باشگاه دریافت پول از طریق سفارت ایران یا پرتغال را قبول نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها