|

کی روش دو پرسپولیسی تیم ملی را خط می زند!

اقدام جنجالی باشگاه الاهلی قطر، شاید باعث دو تغییر اجباری در ترکیب تیم ملی در جام جهانی شود.

لینک کوتاه کپی شد

تا امروز به نظر می‌رسید شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنی باشند که در جام جهانی در قلب خط دفاع تیم ملی بازی خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ مدافعانی که طی هفته‌های گذشته در اختیار کادر فنی تیم ملی بودند و کارلوس کی‌روش از نزدیک عملکرد آنها را بررسی می‌کرد منتهی در شرایطی که پیش از سرمربی تیم ملی، موافقت باشگاه قطری برای حضور دو مدافع ایرانی‌اش در اردوی تیم ملی در روزهای تعطیلی لیگ برتر را گرفته بود، این باشگاه در اقدامی عجیب، این دو بازیکن را به قطر برگردانده و به کادرفنی تیم ملی اعلام کرده این دو مدافع تا هفت روز قبل از آغاز جام جهانی نمی‌توانند در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.

موضوعی که شدیدا باعث ناراحتی کارلوس کی‌روش شده است. سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز تیمش و در گفت و گو با خبرنگاران، خبر خوبی برای شجاع و کنعانی‌زادگان نداشت:"  پنج هفته بازی نکردن این دو بازیکن این موضوع را سخت می‌کند که در لیست تیم‌ملی باشند. در حال حاضر تمام بازیکنان باید تمرین و بازی کنند و سخت است که بدون این مسائل در تیم‌ملی حضور داشته باشند."

حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاق رخ داد و آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند با باشگاه الاهلی قطر به توافق جدیدی برسد یا نه. فعلا که همه امیدوارند تهدید کارلوس کی‌روش جواب دهد و الاهلی مجوز بازگشت دو مدافعش به تمرینات تیم ملی را صادر کند چون اگر این اتفاق رخ ندهد، خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان احتمالا جام جهانی را از دست خواهند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی