|

درخشش عجیب پدیده استقلالی در تمرین شاگردان کی‌روش

تیم ملی فوتبال کشورمان تمرین خود را با حضور 11 بازیکن از تیم ملی امید برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور جمعی از بازیکنان تیم ملی امید برگزار شد. در حین این تمربن مشترک، امین راستی، از مربیان تیم ملی جوانان نیز حضور داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ در این تمرین هشت بازیکن تیم ملی شامل امید نورافکن، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، مهدی ترابی، سامان فلاح، وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و میلاد سرلک زیر نظر کارلوس کی‌روش و سه دروازه‌بان شامل بیرانوند، نیازمند و اخباری زیر نظر لوپز تمرین می‌کردند.

با درخواست کی‌روش امیرعلی صادقی از جمع بازیکنان تیم ملی امید به تیم بزرگسالان ملحق شد و با تیم بزرگسالان پیوست و در سوی مقابل ۱۰ بازیکن تیم ملی امید به همراه علیرضا بیرانوند قرار گرفتند و بازی فوتبال را به صورت فشرده و ضربات محدود انجام دادند.

در این تمرین درون تیمی، امیرعلی صادقی که در ترکیب تیم ملی بزرگسالان قرار داشت، سه بار دروازه اخباری و تیم ملی امید را گشود و هت‌تریک کرد.

در حین این تمرین، باویه، مدافع تیم ملی امید به اشتباه با ضربه سر دروازه بیرانوند را گشود. هاشمی‌نژاد بازیکن تیم ملی امید نیز با ضربه‌ای چیپ دروازه اخباری، هم تیمی خود در تیم تراکتور را باز کرد.

پس از اتمام فوتبال درون تیمی، علیرضا بیرانوند به جمع بازیکنان امید آمد و برای دقایقی برای جوانان صحبت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها