|

بمب نقل و انتقالات ژانویه در بارسلونا!

نشریه دیاریو اسپورت ادعا کرده که باشگاه بارسلونا قصد دارد در همین ژانویه برای خرید لیونل مسی اقدام کند.

لینک کوتاه کپی شد

مشکلات مالی بارسلونا باعث شد تا مسی در تابستان 2021 در انتقالی غیرمنتظره راهی پاری سن ژرمن شود. این ستاره آرژانتینی در اولین فصل حضورش در جمع پاریسی ها چندان درخشان ظاهر نشد و حتی در بین 30 نامزد توپ طلا هم قرار نگرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما او در این فصل به فرم فوق‌العاده گذشته اش برگشته است و همین باشگاه کاتالانی را به جذب او مشتاق تر کرده است.

برای مدیران بارسلونا و هوادارانش از دست دادن مسی ضربه بزرگی بود و دوست دارند تا او هرچه زودتر به نوکمپ برگردد و با پیراهن این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.

هرچند مسی تا تابستان آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، به تازگی اعلام کرد که در مورد آینده‌اش بعد از رقابت‌های جام جهانی قطر تصمیم‌گیری خواهد کرد و به نظر می رسد همین مدیران بارسا را به جذب زودتر او امیدوار کرده است.

اکنون نشریه دیاریو اسپورت ادعا کرد که خوان لاپورتا و همکارانش در تلاش هستند تا برای خرید این بازیکن در ژانویه اقدام کنند اما به نظر نمی رسد که آنها شانس چندانی برای انجام این انتقال داشته باشند.

مسی تا تابستان 2023 با پی اس جی قرارداد دارد و حتی اگر بارسا در آن زمان هم بتواند او را به خدمت بگیرد، خبر خوبی برای هواداران این باشگاه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها