|

کی روش 2 ستاره پرسپولیس را نمی خواهد!

2 ستاره تابستانی تیم پرسپولیس دیگر به نظر می‌رسد شانسی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

کارلوس کی‌روش از روز گذشته آخرین دوره ارزیابی فنی را پیش از آغاز رسمی اردوهای تیم ملی در فیفادی ماه نوامبر آغاز کرده و نکته جالب‌توجه عدم انجام تغییر ویژه‌ای از سوی کی‌روش در فهرست تیم ملی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ سرمربی پرتغالی که در تلاش است تا از فرصت کوتاه باقی‌مانده حداکثر استفاده را ببرد و بتواند بازیکنان مدنظرش را به فرم ایده‌آل نزدیک کند، سعی داشته از روزهای آزمون و خطا عبور کند و به گزینه‌های نهایی مدنظرش برای حضور در اردوی اعتماد نماید.

کی‌روش با توجه به در پیش بودن مسابقه سوپرجام میان تیم‌های استقلال و نساجی، به شاگردان ریکاردو سا پینتو این فرصت را داده که در اردوی تیم باشگاهی‌شان باشند و بعد از اتمام مسابقه سوپرجام در روز چهارشنبه خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. اما از روز گذشته آخرین دوره ارزیابی فنی بازیکنان تیم ملی آغاز شده و قرار است از امروز با اضافه شدن چند بازیکن از تیم ملی جوانان، تمرینات تیم ملی با حضور نفرات بیشتری برگزار شود.

خبری از موثرترین بازیکن لیگ بیست‌ویکم در پِک نیست

سعید صادقی با عملکردی فوق‌العاده فصل گذشته توانست در لباس گل‌گهر به عنوان موثرترین بازیکن لیگ بیست‌ویکم شناخته شود. صادقی ۷ گل برای تیمش زد و ۱۳ پاس‌گل داد تا با کارنامه‌ای درخشان به یکی از چهره‌های ویژه نقل‌وانتقالات تبدیل شود و در نهایت این وینگر باتجربه به پرسپولیس پیوست و امیدوار بود که بتواند با جلب نظر کادرفنی تیم ملی، فرصت حضور در جام جهانی را هم به‌دست آورد.

محمد مومنی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال، حضور سعید صادقی در پرسپولیس را مرتبط با وعده مدیران این باشگاه به او برای حضور در تیم ملی دانست اما این ادعای جنجالی یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال به سرعت تکذیب شد و حتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد جدی با مومنی داشت.

صادقی در لیگ بیست‌ودوم با وجود حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، نتوانسته عملکرد درخشان فصل گذشته خود را تکرار کند و تنها ۲ گل در کارنامه او به چشم می‌خورد که هر ۲ گل در دیدار مقابل هوادار به‌ثبت رسیده است. بعد از تغییر سرمربی تیم ملی، صادقی در اولین اردوی تیم ملی با حضور کی‌روش حضور داشت اما بعد از آن سرمربی پرتغالی با توجه به شرایط فنی وینگر پرسپولیس تصمیم گرفت تا او از فهرست خود کنار بگذارد و دیگر صادقی فرصت حضور در دوره‌های ارزیابی فنی را هم به‌دست نیاورد تا عملاً شانسی برای حضور در فهرست تیم ملی در جام جهانی نداشته باشد.

دانیال قافیه را به رامین باخت!

دانیال اسماعیلی‌فر دیگر خرید پرسروصدای پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه بود. بازیکنی که از سپاهان به جمع سرخ‌پوشان پایتخت آمد و در مقابل رامین رضاییان در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به اصفهان رفت و قراردادش را با سپاهان به‌ثبت رساند. از همان روزهای نخست فصل رقابت جالبی میان مدافعان پرسپولیس و سپاهان برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای شرکت در جام جهانی شکل گرفت.

اسماعیلی‌فر که در زمان حضور دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شد، امیدوار بود بتواند خود را به کی‌روش هم اثبات کند اما در مقابل علاقه ویژه سرمربی پرتغالی به سبک بازی رامین رضاییان باعث شد تا این مدافع راست باتجربه شانس بیشتری برای حضور در اردوی تیم ملی داشته باشد. در نهایت با وجود آنکه دانیال اسماعیلی‌فر نقش کلیدی در صدرنشینی پرسپولیس داشت و سازنده ۳ گل تیمش بود، اما خبری از دعوت این مدافع باتجربه به دوره ارزیابی فنی نیست تا به مانند سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر هم شانسی برای حضور در فهرست تیم ملی برای جام جهانی نداشته باشد.

رامین رضاییان در کنار صادق محرمی و البته صالح حردانی گزینه‌های مدنظر کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند که احتمال خط خوردن نام مدافع راست استقلال از این فهرست وجود دارد. در حال حاضر، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که از تیم پرسپولیس در دوره ارزیابی فنی حضور دارند و همگی امیدوارند که بتوانند در فهرست نهایی کی‌روش برای حضور در جام جهانی هم قرار بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها