|

اقدام کی روش به نفع یحیی و پرسپولیس

حضور در جام جهانی قطر شاید وضعیت دو ستاره تیم پرسپولیس را به شرایط آرمانی برگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

این یک واقعیت است که برخی بازیکنان پرسپولیس که در ترکیب این تیم و حتی تیم ملی در چند سال اخیر نشان داده‌اند از توانایی فنی زیادی برخوردارند در بازی‌های این فصل پرسپولیس، در حد و اندازه‌های خود نبوده‌اند و حتی نیمی از توانایی‌شان را هم نشان نداده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ به جز سعید صادقی که البته با توجه این که برای اولین سال است پیراهن سرخ پوشان را به تن کرده و این موضوع تا حدی طبیعی است، وحید امیری و مهدی ترابی نمونه اصلی نفراتی هستند که هنوز نتوانسته‌اند بازی‌های خوب قبلی خود را در ۱۱ بازی اخیر پرسپولیس در لیگ جاری تکرار کرده و به گواه کارشناسان حتی نیمی از توانایی خود را نیز به نمایش نگذاشته‌اند.

در این میان بسیاری از اهالی فوتبال فشار زیادی که در این مدت این دو بازیکن متحمل شده‌اند را دلیل اصلی این افت فنی قلمداد کرده‌اند و به شدت معتقدند این دو بازیکن می‌توانند با حضور در تمرینات تیم ملی و احتمالاً بازی در جام جهانی به شرایط کاملا متفاوتی برسند.

از این رو این امیدواری برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد مهدی ترابی و وحید امیری با حضور در تمرینات تیم ملی و احتمالاً بازی در جام جهانی، باز هم به روزهای اوج خود بازگشته و مثل سابق در بازگشت به اردوی پرسپولیس نقش ستاره‌ را برای این تیم بازی کنند.

فراموش نکنیم یحیی گل‌محمدی روی این دو بازیکن برای بازی مهم و حیثیتی با استقلال و دیگر بازی‌های حساس باقی مانده تا نیم فصل رقابت‌های لیگ، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی