|

ستاره پرسپولیس محبوب کی روش

کسی فکر می‌کرد مهدی ترابی ستاره سال‌ های اخیر خط میانی پرسپولیس در فصل جاری این همه نزول کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفته اما خط میانی این تیم در گلسازی و توپ رسانی به خط حمله عملکرد ضعیفی داشته است. چه بسا اگر پرسپولیس مهاجم ششدانگ و توانمندی مثل یورگن لوکادیا نداشت شاید امروز باید در میانه‌های جدول لیگ برتر دست و پا می‌زد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهدی ترابی که در روزهای اوج پرسپولیس، نقشی کلیدی در امور دفاعی و به خصوص هجومی تیمش ایفا می‌کرد و بدون شک در چند سال اخیر از بهترین هافبک تهاجمی سرخپوشان تهرانی بوده است اما افت شدید و عملکرد ضعیفش در این فصل، بر هیچ کس پوشیده نیست. هافبکی که با تکنیک بالا و سرعت فراوان خودش به خط دفاعی حریفان می‌زد، گل می‌ساخت یا خودش گل می‌زد اما الان کارش به جایی رسیده که در دقیقه ۷۰ تعویض می‌شود! این نزول عجیب آن هم درآستانه جام جهانی می‌تواند نگران کننده باشد هرچند کارلوس کی‌روش اعتقاد عجیبی به مهدی ترابی دارد.

مرد پرتغالی این روزها خودش در اردوی تیم ملی مهدی ترابی را زیر نظر گرفته و بیشتر با او کار می‌کند تا این بازیکن را به روزهای اوجش برگرداند. این در حالی است که علیرضا جهانبخش وینگر معروف ایرانی و کاپیتان تیم ملی کشورمان به تازگی از ناحیه دست مصدوم شده است. گرچه گفته می‌شود علی جهان به جام جهانی می‌رسد اما شاید نزدیک ترین بازیکن به ویژگی‌های ستاره فاینورد، مهدی ترابی باشد.

ترابی در دیدار دوستانه تیم ملی برابر اروگوئه نمایش تحسین برانگیزی داشت اما در بازگشت به ایران در ترکیب پرسپولیس عملکرد نومیدکننده ای داشته است. با این وجود کارلوس کی‌روش در تلاش است ستاره ای که خودش برای اولین بار از سایپا به تیم ملی دعوت کرد را دوباره به اوج برساند. در همین راستا شنیدیم صحبت‌هایی نیز میان کارلوس کی‌روش و یحیی گل محمدی انجام شده که نقطه اشتراک هر دو علاقه به سبک بازی مهدی ترابی است.

آیا ستاره پرسپولیس زیر نظر کارلوس کی‌روش دوباره به اوج برمی‌گردد؟ باید منتظر ماند و دید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها