|

بیرانوند مصدوم شد!

پس از پایان تمرین علیرضا بیرانوند که از ناحیه سر ضربه خورده بود، روی زمین دراز کشید.

لینک کوتاه کپی شد

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور ۹ ملی‌پوش بزرگسال و ۹ بازیکن جوان برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز (چهارشنبه) در کمپ تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد. در این تمرین ۹ ملی‌پوش بزرگسال و ۹ بازیکن جوان حضور داشتند.

مهم‌ترین خبر امروز بازگشت خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی بود. این دو بازیکن طی روز‌های قبل توسط تیم الاهلی قطر به تیم خود فراخوانده شده بودند، اما با رایزنی فدراسیون فوتبال مجددا به جمع ملی‌پوشان ملحق شدند.

هم‌چنین امید نورافکن و رامین رضاییان در تمرین گروهی ملی‌پوشان حضور نداشتند و در پک به تمرین پرداختند.

سرلک، امیری، ترابی، پورعلی‌گنجی، ابراهیمی و فلاح در این تمرین همراه بازیکنان امید حضور داشتند. هم‌چنین اخباری، نیازمند و بیرانوند زیر نظر الکساندر لوپز تمرین کردند.

در تمرین آقا وسط که با توپ و بدون توپ انجام شد، کی‌روش بر کار بازیکنان جوان هم نظارت داشت و بر افزایش سرعت کار شاگردانش تاکید داشت.

در بخش دیگری از تمرین که با سرعت تصمیم‌گیری و تمرکز بازیکنان تیم ملی مرتبط بود، کی‌روش با علائم و حرکات گمراه کننده تصمیم‌گیری ملی‌پوشان را به چالش می‌کشید.

در حین تمرین ضربه پای بازیکن جوان تیم ملی به پشت سر علیرضا بیرانوند برخورد کرد و او برای دقایقی مصدوم شد، اما مشکلی برای ادامه تمرین نداشت.

در ادامه نیز بازیکنان سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه‌ها را مرور کردند که کی‌روش و راجر ده‌سا تاکید زیادی بر نوع بدن گذاشتن بازیکنان و کنترل توپ و ارسال به روی دروازه داشتند.

بعد از اتمام تمرین علیرضا بیرانوند که از ناحیه سر ضربه خورده بود، روی زمین دراز کشید. سپس با مراجعه دکتر خانلری، پروتکل‌های به ضربه مغزی از جمله تست بینایی و چند حرکت تمرکزی از سوی او انجام شد. سپس کی‌روش با بیرانوند به گفتگو پرداخت و بعد از اطمینان از سلامت بیراوند، با همدیگر شوخی کردند و بیرانوند و هم در تنیس فوتبال بازیکنان ملی‌پوش شرکت کرد.

محمدامین حزباوی و امیرعلی صادقی بازیکنان جوان فولاد و استقلال برای همراهی تیم‌های باشگاهی خود اردوی تیم ملی را ترک کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها