|

دو چالش استقلال در سوپرجام!

استقلال و نساجی در مسابقه سوپرجام 1401-1400 امروز از ساعت 16 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل هم قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد

این 2 تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدند و در سودای کسب اولین سوپرجام تاریخ باشگاه خود امروز برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ بی‌شک مسابقه امروز برای آبی‌پوشان پایتخت حساس‌تر بوده و البته به نظر می‌رسد شاگردان سا پینتو باید با احتیاط بیشتری در بازی امروز حضور پیدا کنند!

«کی‌روش» چشم انتظار ملی‌پوشان استقلالی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که رابطه خوبی با ریکاردو سا پینتو دارد، به درخواست هموطن خود پاسخ مثبت داده و قرار است بعد از اتمام مسابقه سوپرجام بازیکنان استقلالی مدنظر کارلوس کی‌روش خود را در مرکز ملی فوتبال به کادرفنی معرفی کنند. ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی و محمد محبی استقلالی‌های حاضر در اردوی قبلی تیم ملی بودند و مشخص نیست آیا فهرست کی‌روش دستخوش تغییراتی شده یا بازهم این 5 آبی‌پوش در تمرینات تیم ملی باید حاضر شوند.

استقلالی‌ها امید زیادی دارند تا بتوانند در جام جهانی فرصت بازی به‌دست آورند و همین مسئله باعث شده تا بازیکنان منتخب کارلوس کی‌روش با احتیاط بیشتری دیدار سوپرجام را دنبال کنند تا از خطر مصدومیت فرار کنند و بتوانند با آمادگی کامل بعد از اتمام مسابقه سوپرجام به تهران سفر کرده و خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی نمایند.

کابوس محرومیت از دربی، همچنان بیخ گوش آبی‌ها!

سوپرجام فوتبال ایران همواره با حواشی مختلفی برگزار شده، تازه‌ترین حاشیه این رقابت به موضوع محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان در صورت دریافت کارت قرمز در بازی بعدی لیگ برتر ارتباط دارد که سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال تایید کرد که روز گذشته سازمان لیگ در نامه‌ای اعلام کرده که محرومیت‌های مرتبط با سوپرجام به دیدار بعدی در لیگ برتر منتقل خواهد شد و این مسئله بی‌شک خبر خوبی برای آبی‌پوشان پایتخت نیست.

استقلال بعد از مسابقه سوپرجام باید به استقبال تعطیلات فیفادی برود و بعد از اتمام تعطیلات، شاگردان ریکاردو سا پینتو در هفته دوازدهم باید به مصاف پرسپولیس بروند و در دربی پایتخت حضور پیدا کنند. خطر محرومیت از حضور در دربی باعث شده تا مطمئنا شاگردان ریکاردو سا پینتو و البته خودِ این سرمربی پرتغالی، دست به عصاتر در مسابقه امروز حضور پیدا کنند تا دوئل حساس هفته دوازدهم لیگ برتر را از دست ندهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها