|

صحبت های عجیب سرپرست نساجی در مورد بازی با استقلال؛ شرایط برابر نبود!

اسماعیلی گفت: در بازی سوپرجام شرایط برای دو تیم نساجی و استقلال برابر نبود.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی قائمشهر گفت: مگر این بازی با تماشاگر بود؟ شما تماشاگران را دیدید و ما هم دیدیم. شب گذشته قرار بود جلسه هماهنگی برگزار شود، اما جلسه ناهماهنگی برگزار کردند. فقط ۲۰ سهمیه به ما دادند و اگر قرار بود هزار تا ۲ هزار سهمیه به استقلال می‌دادند همین تعداد را باید به نساجی هم می‌دادند تا ما هم از شهر خود هوادار بیاوریم. نگران این نیستیم که چرا تهران، کرمان یا هر شهر دیگری بازی برگزار شد. هر کجا بود دوست داشتیم بازی کنیم، اما نه با این شرایط.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ وی ادامه داد: اگر قرار است مسابقه‌ای برگزار شود، باید مساوات نیز رعایت شود، نه اینکه قبل از بازی جام را به هر دلیلی به تیم مقابل اهدا کنیم. خودتان شرایط بازی را دیدید، اگر قرار است این اتفاقات بیفتد خیلی قشنگ نیست. به عنوان مدیر تیم می‌گویم شرمنده مردم مازندران و قائم‌شهر هستم که چرا اجازه دادم این مسابقه برگزار شود. فقط به احترام فوتبال، فوتبال‌دوستان و آن‌هایی که دلشان به حال فوتبال می‌سوزد بازی را ادامه دادیم، نه به این خاطر که بخواهیم بی‌عدالتی را اشاعه بدهیم.

سرپرست نساجی افزود: مهدی تاج و تمام اعضای فدراسیون به کرمان آمدند، همه هم اکنون منتظر هستند جام را بدهند. مبارک استقلالی باشد. سر من مقابل مردم پایین است. زیبنده فوتبال نیست که مدیر یک تیم بازی را قطع کند، اما ببینید تا چه حد روی ما فشار بود. از نظر من دست‌کم ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هوادار در ورزشگاه حضور داشت که دوربین‌ها می‌توانند تصاویر بگیرند.

وی افزود: در شروع بازی به ما گفتند همان ۲۰ هوادار نساجی که به ورزشگاه آمدند حق ندارند تشویق کنند، در غیر این صورت باید از ورزشگاه بیرون بروند. به چه دلیل ۲۵۰۰ نفر استقلال را تشویق کرده، توهین و فحاشی کردند، اما تا پایان بازی در ورزشگاه آمدند. فقط به ما می‌گویند به احترام مردم کرمان، ایکس و ایگرگ بازی را قطع نکنید،، اما ما فقط جام را بدهیم. جام را هم دادید و تمام شد، آیا با این اتفاق مشکل و معضل ما حل شد. مدیریت‌مان درست شد؟ فوتبال‌مان رو به جلو است یا جام جهانی برای ما خوب می‌شود؟ ان‌شاءالله آقایان موفق باشند.

وی در مورد اتفاقات این بازی گفت: کریم اسلامی در جریان بازی به هم‌تیمی‌هایش نگفت از زمین بیرون بیایید، من این موضوع را گفتم. اگر در جریان نیستید بدانید بازی قرار بود بدون تماشاگر باشد، اما چه معنی دارد که ۲۵۰۰ نفر تماشاگر به ورزشگاه می‌آید؟ وقتی ناچارید حق‌تان را بگیرید باید چه کار کنید؟ این بازی تمام شد و چنین صحنه‌هایی ماند، اما اگر این اعتراضات اتفاق نمی‌افتاد آقایان می‌گفتند بهترین جام را برگزار کردیم و کاپ را بهترین تیمی دادیم که حقش است. به عنوان یک مسئول باید به مردم جواب بدهم، نباید در جلسه هماهنگی به تیم من و تیم مقابل ۲۰ سهمیه بدهند،، اما وقتی وارد بازی می‌شوید ببینید تیم مقابل ۲۵۰۰ هوادار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی