|

صحبت های وزیر ورزش در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مسائل مختلفی از جمله تیم ملی فوتبال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه درحاشیه آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی، اظهار کرد: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو‌ می کنیم اعزام های تیم ملی فوتبال با همین شرایط خوب و کیفیتی که دارد اتفاق بیافتد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او با بیان اینکه تیم ملی فوتبال دو‌بازی تدارکاتی بسیار خوب پیش رو دارد، افزود:

تیم ملی برای یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر هم در دوحه قطر به میدان خواهد رفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت:

تمام تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده است تا این تیم بتواند به شکل خوبی دور هم جمع شوند؛ همچنین چند مرحله بازبینی فنی و دوره های اردویی کوتاه مدت را آقای کی‌روش سرمربی تیم ملی برنامه ریزی کرده اند؛ بررسی های فنی را برای بازیکنانی که در ایران بودند به خوبی انجام دادند و یکسری از بازیکنان ما نیز در خارج کشور هستند.

دکتر سجادی تصریح کرد:

به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم؛اهالی فوتبال خیلی امیدوار هستند و ما هم همینطور ؛ کارشناسان فدراسیون فوتبال و کادر فنی و تک ‌تک عزیزان به تیم ملی امیدوار هستند؛ بسیار برنامه ریزی های دقیق وتخصصی صورت گرفته است ؛ گزارش های رسیده به من در خصوص تیم ملی نیز عاری از هرگونه حاشیه است

دکتر سجادی در ادامه گفت:

برای بازدید، آیین افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی که به همت وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی و نمایندگان به ویژه نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی آماده شده بود به پلدختر آمدم. وی افزود: با استفاده از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان و تاکید ایشان برای توجه به پلدختر و نظر مساعد در ستاد در زمان تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای ورزش استان در نظر گرفته شد. وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه 10 میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری و 15 میلیارد تومان هم قبل از آن برای مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده عنوان کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری خیلی خوب و بهینه در مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده است که این راه را باز هم ادامه می‌دهیم و از ظرفیت‌های دیگر هم استفاده می‌کنیم. وی با اشاره به اینکه استان لرستان از استان‌های پیشرو در عرصه‌های ورزشی است بیان کرد: برای ورزش استان لرستان در قسمت‌های مختلف که نیاز به توجه و رسیدگی دارند از سایر ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

سجادی با بیان اینکه به فوریت با معاون امور جوانان برنامه‌ریزی می‌کنیم که اتفاقات مهمی از محل اعتبارات جوانان در نظر بگیریم، گفت:

ساماندهی کلی برای خانه‌های جوان، فعالیت سمن‌ها، اوقات فراغت جوانان و برنامه‌های تکمیلی و یک بازبینی در نوع کیفیت اعطای وام‌های ازدواج و اشتغال برنامه‌هایی است که برای جوانان پیش‌بینی کردیم، چون حق استان لرستان بیشتر از این مقدار است و ما هم وظیفه داریم که دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به استان لرستان را انجام دهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی