|

ارسلان مطهری یک رکود تاریخی زد!

مطهری در دیدار سوپرجام تک گل قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه را به نام خود ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلان مطهری رکورد ویژه‌ای در استقلال ثبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل به دلیل مخالفت با جدایی توافقی از جمع آبی‌پوشان برای خالی شدن فهرست استقلال به منظور حضور کاوه رضایی مورد غضب ساپینتو قرار گرفت.

حتی مطهری در چندین هفته متوالی با وجود آمادگی مطلوب حتی در فهرست ۱۸ نفره تیم قرار نمی‌گرفت تا ساپینتو به نوعی دلخوری خود را با این بازیکن نشان دهد، اما وی با روحیه مثال زدنی نه تنها تلاش و کوشش را رها نکرد بلکه حتی کار به جایی رسید که خود را به ساپینتو تحمیل کرد و در هفته‌های اخیر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اولیه و اصلی استقلال به میدان رفت.

وی در هفته یازدهم لیگ برتر در دیدار مقابل هوادار پایه گذار گل پیروزی‌بخش و ۳ امتیازی آبی‌پوشان بود تا ثابت کند برای پس گرفتن جایگاه از دست رفته اش از انگیزه بالایی برخوردار است.

مطهری شب گذشته هم در دیدار سوپرجام تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه و منحصربفرد را به نام خود ثبت کند.

مطهری با گلی که در سوپر جام به ثمر رساند صاحب یک رکورد ویژه شد؛ او پس از گلزنی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در چهارمین تورنمنت هم برای استقلال گلزنی کرد تا تنها بازیکن استقلال باشد که موفق به این کار شده است.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با تک گل دقیقه ۵۱ ارسلان مطهری با برتری مقابل نساجی عنوان قهرمانی سوپرجام را به خود اختصاص داد تا برای نخستین بار این جام را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها