|

کی روش یک پرسپولیسی دیگر را به تیم ملی دعوت می کند؟

سوپرجام درحالی با قهرمانی تیم استقلال به اتمام رسید که یکی از بهترین‌ های این بازی بی تردید علیرضا حقیقی بود.

لینک کوتاه کپی شد

نساجی مازندران قهرمانی جام حذفی سال گذشته و حضور در سوپرجام را مدیون بازیکنان پرتلاش خود و البته علیرضا حقیقی بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دروازه‌بانی که حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران بارها در نشست‌های خبری خود به تمجید از او پرداخته و از سرمربی تیم ملی ایران خواسته است او را بهتر ببیند.

حقیقی با تجربه شیرین در جام جهانی ۲۰۱۴ در حال حاضر با ۳۳ سال سن در بهترین شرایط قرار داشته و در یک سال اخیر یکی از باثبات‌ترین گلرهای لیگ برتر کشورمان بوده است.

در اینکه علیرضا بیرانوند در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و سیدحسین حسینی هم در استقلال عملکرد مناسبی داشته شکی نیست اما با احترام به نظر سرمربی تیم ملی، سایر گلرهای دعوت شده وضعیت خیلی باثبات و مناسبی ندارند.

نباید فراموش کرد تیم ملی جای بهترین‌هاست و بهترین‌ها هم باید در تیم ملی حضور داشته باشند. علیرضا حقیقی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از بهترین‌های ایران بود و نمره قبولی هم در آن رقابت‌ها گرفت. او هم اکنون با کلاس ترین دروازه‌بانی را در لیگ برتر انجام داده و توانسته است با کمک همبازیانش، نساجی تیم خوب و بی ادعای مازندران را به جمع ۶ تیم برتر لیگ برساند.

امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، محمد ربیعی و... حتی ساپینتو مربیانی که در لیگ برتر مقابل علیرضا حقیقی قرار گرفته اند می‌توانند شهادت بدهند این دروازه‌بان با تجربه چگونه تفاوت‌ها را رقم زده است.

گرچه بار دیگر تکرار می‌کنیم که اصل و اساس نظر سرمربی تیم ملی و کارلوس کی روش برای انتخاب بازیکن اصلح و قابل احترام است اما حقیقی یک گلر خوب از نظر قد و قواره و رفلکس‌های دروازه‌بانی است. او تجربه حضور موفق در جام جهانی را داشته و همه ویژگی‌ها یک گلر خوب و رقیب بزرگ برای علیرضا بیرانوند را دارد ودرحال حاضر به گواه کارشناسان و مربیان لیگ برتری یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است.

شاید هیچ کس به اندازه کارلوس کی روش، سوپرمن نساجی مازندران ( لقب علیرضا حقیقی) را نشناسد چرا که همین مرد پرتغالی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به علیرضا حقیقی اطمینان کرد و حاصل آن را هم دید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها