|

محبوب استقلالی ها، ستاره‌ همه تورنمنت‌ها!

مهاجم محبوب آبی‌پوشان با درخشش در بازی سوپرجام توانست پایه‌گذار قهرمانی تیمش در این دیدار باشد.

لینک کوتاه کپی شد

امیرارسلان مطهری بدون تردید عجیب‌ترین ستاره استقلال در لیگ بیست‌ودوم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ بازیکنی که در از روز آغاز تمرینات پیش‌فصل آبی‌پوشان پایتخت، حضوری فعال در جمع شاگردان سا پینتو داشت اما به یک‌باره در روز پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی به دلیل تکمیل بودن فهرست استقلال و با توجه به تمایل ریکاردو سا پینتو به جذب کاوه رضایی، او از فهرست استقلال کنار گذاشته شد و به صورت رسمی به مطهری اعلام شد که دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد! استقلالی‌ها به دنبال شکایت به کمیته تعیین وضعیت بودند تا نام مهاجم تیم خود را از فهرست خارج کنند اما تلاش آبی‌ها برای خروج نام امیرارسلان مطهری از فهرست تیم‌شان بی‌ثمر بود و در نهایت با توجه به ناکامی در جذب کاوه رضایی و شکست آبی‌ها در پرونده شکایت از مطهری، مهاجم باتجربه استقلال به تمرینات تیمش بازگشت اما گفته می‌شد که ریکاردو سا پینتو قصد دارد تا امیرارسلان مطهری را تا پایان نیم‌فصل روی نیمکت و یا خارج از فهرست استقلال نگه دارد.

عملکرد ناامیدکننده مهاجمان آبی‌پوش و چالش جدید برای «سا پینتو»

آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال نبود و ریکاردو سا پینتو راهی جز انتخاب مهاجم هدف تیمش از بین سجاد شهباززاده و پیمان بابایی نداشت اما این 2 بازیکن جمعاً روی هم تنها یک گل به‌ثمر رساندند تا سرمربی پرتغالی استقلال به سراغ اعتماد دوباره به امیرارسلان مطهری برود و از این مهاجم باتجربه در ترکیب تیمش بهره ببرد. مهاجمی که چشم‌انتظار اعتماد سا پینتو بود تا بتواند دوباره خود را اثبات کند. ارسلان مطهری فصل گذشته با 4 گل زده و ساخت یک گل، نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و گل‌های نجات‌بخش و 3 امتیازی برای آبی‌پوشان پایتخت به‌ثمر رساند و عملکرد ضعیف شهباززاده و بابایی باعث شد تا ریکاردو سا پینتو بار دیگر به مهاجم باتجربه تیمش با وجود دلخوری‌های به وجود آمده در ابتدای فصل، اعتماد کند.

بازگشت رویایی «مطهری»؛ هم گل ساخت، هم گل زد!

مطهری در دیدار هفته یازدهم در مقابل هوادار در ترکیب اصلی آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت. مهاجم باتجربه آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی به ترکیب تیمش بازگشت که پیمان بابایی به دلیل مصدومیت در فهرست استقلال حضور نداشت و ریکاردو سا پینتو تصمیم گرفت تا از میان شهباززاده و مطهری، به امیرارسلان مطهری میدان بدهد و به این مهاجم باتجربه هم میدان بدهد تا بلکه او بتواند گره‌گشای خط حمله استقلال باشد. مهاجم شماره 72 استقلال خیلی زود در بازی با هوادار پاسخ اعتماد ریکاردو سا پینتو را داد و گل پیروزی‌بخش تیمش را برای محمد محبی ساخت. امیرارسلان مطهری اگر کمی خوش‌شانس‌تر هم می‌بود می‌توانست در دیدار با هوادار گل هم بزند و بازگشت رویایی‌اش را تکمیل کند.

امیرارسلان مطهری با توجه به درخشش در بازی با هوادار، گزینه نخست خط حمله استقلال باقی ماند و در مسابقه سوپرجام در مقابل نساجی در ترکیب استقلال قرار گرفت و موفق شد گل قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت را وارد دروازه علیرضا حقیقی کند تا درخشش فوق‌العاده‌اش را در آستانه دربی پایتخت تکمیل نماید.

ثبت رکورد یک رکورد استثنایی برای ستاره شماره 72

مهاجم 29 ساله استقلال همواره نشان داده که مترصد فرصت حضور در ترکیب استقلال است تا بتواند در نقش ستاره بدرخشد و یا گل بزند و یا در نقش گل‌ساز در ترکیب تیمش مثمرثمر باشد. مطهری تا پیش از دیدار با نساجی موفق شده بود در لباس استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گل بزند و امیدوار بود تا بتواند رکورد ویژه خود را بهبود بخشد و رکوردی ویژه را به نام خود به‌ثبت برساند. امیرارسلان مطهری با گلزنی برابر نساجی توانست به اولین بازی تاریخ باشگاه استقلال تبدیل شود که توانسته در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام فوتبال ایران گلزنی کند و رکوردی استثنایی را از خود به جای گذاشت. رکوردی که برای شکسته شدن آن حداقل یک سال دیگر زمان لازم است و در صورت حضور دوباره استقلال در سوپرجام، این فرصت به بازیکنانی که در سایر تورنمنت‌ها گل زده‌اند داده می‌شود که بتوانند به رکورد ویژه مطهری دست پیدا کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها