|

استقلال ساپینتو به فرم تیم فرهاد برگشت!

دروازه استقلال در کرمان برابر نساجی هم بسته ماند تا چهارمین کلین شیت متوالی هم ثبت شود.

لینک کوتاه کپی شد

آبی پوشان تهران که فصل گذشته بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشته و با دریافت تنها ۱۰ گل در یک فصل رکوردی جالب را از خود به جای گذاشتند، به دلیل دریافت گل های نسبتاً زیاد در این فصل دستخوش انتقاداتی قرار داشتند و چنین به نظر می‌ساختار دفاعی آنها از استحکام فصل گذشته فاصله گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ استقلالی‌ها روز چهارشنبه گذشته در دیدار سوپرجام مقابل تیم نساجی به میدان رفتند و در حالی این حریف شمالی خود را شکست دادند که دروازه‌شان باز نشد و این چهارمین کلین شیت پی‌درپی آنها در این فصل بود تا چنین به نظر آید که بار دیگر استحکام به ساختار دفاعی این تیم بازگشته است.

آخرین‌بار دروازه استقلال در دقیقه ۱۶ دیدار مقابل فولاد باز شد و پس از آن آبی‌ها در ۳ دیدار پی‌درپی در لیگ مقابل ذوب آهن، آلومینیوم و هوادار و یک دیدار سوپرجام مقابل نساجی دروازه‌شان بسته ماند تا با ۴ کلین شیت پی در پی و ۴۳۴ دقیقه بدون گل خورده، به استحکام لازم در دفاع رسیده باشند.

آبی پوشان در حالی در ۴ دیدار اخیرشان گلی دریافت نکرده‌اند که در ۸ بازی ابتدای فصل شان ۶ گل دریافت کرده بودند. این قیاس نشان می‌دهد ساپینتو در جریان برگزاری بازی‌ها توانسته ضعف‌های موجود در ساختار دفاعی‌اش را از بین برده و حالا در تعطیلات بلند مدت جام جهانی این فرصت را دارد تا نقاط ضعف ساختار تهاجمی‌اش را هم از بین ببرد و تعداد گل‌های زده آبی پوشان هم در بازی‌های این تیم بالاتر برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها