|

بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ ختم به خیر شد؟

باشگاه استقلال باید مبلغی را به عنوان بدهی به سازمان لیگ در پرونده تبلیغات محیطی پرداخت می کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دو سه هفته قبل بود که مشاور حقوقی سازمان لیگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد با توجه به آنکه باشگاه استقلال مطالبات سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی را پرداخت نکرده، رقمی در حدود 90 میلیارد تومان باید به حساب سازمان لیگ واریز کند که حدود 70 میلیارد تومان آن، اصل بدهی است و مابقی به عنوان خسارت تاخیر در پرداخت درنظر گرفته شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ همان زمان استقلالی‌ها به این موضوع معترض شدند و برای مثال فرشید سمیعی معاون حقوقی این باشگاه اعلام کرد وقتی کل قرارداد تبلیغات محیطی سازمان لیگ با تمامی باشگاه‌ها 80 میلیارد بوده، چرا استقلال باید 90 میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ پرداخت کند.

نهایتا قرار شد که وزارت ورزش، این مساله را مدیریت کند. نکته قابل توجه اینکه اگرچه رسانه‌ای شدن ماجرای بدهی 90 میلیاردی استقلال به سازمان لیگ، مربوط به روزهای ابتدایی بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به استقلال باشد، حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده که پرونده این ماجرا، در دوران مدیریت مصطفی آجورلو، بسته شده است.

صحبتهای او را بخوانید: این مبلغ(90 میلیارد تومان) با دستور وزیر به یک‌سوم کاهش پیدا کرده و وزیر ورزش این تخفیف را گرفت و مقرر شد تا رقمی کمتر از آن چیزی که سازمان لیگ طلب کرده است را پرداخت کنیم تا این پرونده بسته شود. این قضیه  به قبل از آمدن فتح‌الله‌زاده مربوط می‌شود و دستورش برای زمان گذشته است و ربطی به الان هم ندارد. در واقع آقای آجورلو این دستور را گرفتند که یک‌سوم از مطالباتی که سازمان لیگ از استقلال درخواست کرده است به این سازمان پرداخت شود. البته باید سازمان لیگ هم به این دستور پایبند باشد و همین رقم را لحاظ کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی