|

یحیی در فکر اردو آماده سازی

فعلا مشخص نیست پرسپولیس قصد دارد با حریفان داخلی بازی تدارکاتی برگزار کند یا نه.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه پرسپولیس همواره در تعطیلات با چند تیم لیگ برتری و دسته اولی بازی هایی را به عنوان مسابقه دوستانه و تدارکاتی برگزار می کرد تا بیش از پیش روند درست آماده سازی را اجرا کند اما هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی تمایلی به برگزاری چنین بازی هایی در تعطیلات لیگ پیش رو دارد یا تمام برنامه ریزی خود را روی برگزاری اردوی خارجی و بازی با تیم های خارجی انجام داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گفتنی است تمرینات پرسپولیس قرار بود روز 18 آبان برگزار شود که گویا یحیی آن را به 20 آبان موکول کرده است. همین موضوع باعث شده چند تیم لیگ برتری در گفتگویی که با برخی مدیران پرسپولیس، همین طور یحیی گل محمدی و حتی افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم داشته اند آمادگی خود را برای برگزاری دیدار تدارکاتی با پرسپولیس اعلام کنند و جالب این که هنوز پاسخی از سوی یحیی گل‌محمدی به آن ها داده شده است.

به نظر می رسد یحیی گل‌محمدی تمام برنامه های خود را روی اردوی خارج از کشور درنظر گرفته و تا قبل از قطعی شدن اردو، هیچ برنامه دیگری را تایید نمی کند. پس از مشخص شدن وضعیت اردوی خارجی سرخ ها، گل محمدی در مورد بازی تدارکاتی داخلی نیز تصمیم گیری خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها