|

لوکادیا چه زمانی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان پرسپولیس مهاجم هلندی این تیم پایان هفته به کشور برمی‌گردد.

لینک کوتاه کپی شد

اعضای تیم پرسپولیس که پس از دیدار با مس کرمان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر تعطیل شدند این روز‌ها در استراحت بسر می‌برند تا با ریکاوری کافی از اواخر هفته جاری به تمرینات برگشته و دور جدید تمرینات خود را برای بازگشت به لیگ از سر بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر آنلاین؛ در این میان طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است بازیکنان خارجی پرسپولیس که این مدت به کشور‌های شان برگشته اند کمی دیرتر به تهران برگردند. از این رو یکی از مسئولان باشگاه در این ارتباط اعلام کرد سرمربی تیم از بازیکنان داخلی خواسته روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه در محل تمرین تیم حضور داشته باشند و برای بازیکنان خارجی هم طوری بلیت تهیه شده که با توجه به دوری راه با ۴۸ و ۷۲ ساعت تأخیر نسبت به دیگران در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنند.

در همین باره و با توجه به حساسیت‌های بوجود آمده پیرامون شایعه عدم بازگشت لوکادیا به کشورمان یکی از نزدیکان به باشگاه در این باره اعلام کرد این بازیکن که به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده جمعه هفته جاری به تهران برمی‌گردد و به احتمال زیاد از روز شنبه آینده در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.

این فرد مطلع همچنین اعلام کرد لوکادیا از شرایطش در تیم پرسپولیس هم به لحاظ عملکرد خودش و هم دیگر مسایل کاملا رضایت دارد و هرگونه شایعه‌ای در ارتباط با موضوع ناراحتی اش کذب محض است.

ناگفته نماند؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در همین باره همه شایعات را تکذیب کرده و گفته بود عده‌ای قصد دارند با این شایعات آرامش تیم پرسپولیس را در آستانه دربی حساس پیش رو برهم بریزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها