|

جزئیات قراداد لواندوفسکی با بارسلونا لو رفت!

دوست نزدیک لواندوفسکی فاش کرد که او در ماه مارس با بارسلونا به توافق قطعی رسیده بود.

لینک کوتاه کپی شد

روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال و پس از کشمکش های بسیار از بایرن جدا شد و به بارسلونا پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او سال ها در بایرن بهترین بازی ها را انجام داد و فاتح همه عناوین مهم شد ولی به دنبال چالشی جدید بود. بایرن با جدایی او موافق نبود ولی شرایط به گونه ای شد که دیگر حفظ لوا ممکن نبود و بالاخره مجوز جدایی اش صادر شد.

استاومیر پژکو، دوست لواندوفسکی، امروز فاش کرد که این بازیکن در ماه مارس با بارسلونا توافق کرده بود و پیش قراردادی هم امضا شده بود. او در این رابطه گفت :«ماه آوریل یکی از رسانه های لهستانی در خبری اختصاصی اعلام کرد که لواندوفسکی از بایرن جدا خواهد شد و به بارسلونا خواهد رفت ولی من یک ماه زودتر از این قضیه مطلع بودم. روبرت در این مورد با من حرف زده بود و گفت که از بارسا پیشنهاد دریافت کرده و دو طرف توافق کرده اند. البته از من قول گرفت تا این قضیه را جایی مطرح نکنم. اگر این کار را می کردم، قطعا دوستی من و او خراب می شد و یک دوست صمیمی را از دست می دادم.»

پژکو ادمه داد :«برای سال ها می گفتند رئال روبرت را می خواهد. شایعات زیادی در این رابطه منتشر شد ولی هرگز دو طرف نزدیک نشدند. پیشنهاد بارسا اما جدی بود و روبرت به من گفت که بسیار تلاش کرد تا این انتقال نهایی شود. توافق با بارسا قطعی بود ولی راضی کردن بایرن ساده نبود. روبرت در بارسا عالی کار کرده و ساده نیست بلافاصله تبدیل به یک رهبر و ستاره در رختکن بارسلونا شوید. این فقط از عهده روبرت بر می آمد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها