|

اردوی خارجی استقلال سوژه پرسپولیسی ها

خبر برگزاری اردو توسط استقلال در کشور پرتغال سروصدای زیادی به پا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد باشگاه استقلال قصد دارد اردویی را در کشور زادگاه سرمربی اش برگزار کند و در این میان مخارج سنگینی را متحمل شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هواداران پرسپولیس می گویند استقلال با این همه بدهی هزینه این اردو را از کجا تهیه می کند، آن هم درحالی که این باشگاه هنوز بدهی فصل قبل بابت تبلیغات محیطی را پرداخت نکرده و بسیاری از باشگاه های دیگر را از نظر مالی دچار مشکل کرده است.

به تمام این ها، بدهی ها و پرونده های خارجی باشگاه استقلال را هم اضافه کنید تا دریابید این باشگاه تا چه اندازه از نظر مالی دچار مشکل است، به گونه ای که طی چند روز اخیر در فضای مجازی اخباری همچون مشکلات مالی باشگاه استقلال برای نهار کارمندان این باشگاه نیز به بیرون درز پیدا کرد و حتی در فضای مجازی استوری هایی هم منتشر شد که هر رستورانی غذای مجانی بدهد با استقبال باشگاه مواجه می شود.

در چنین فضایی باشگاه استقلال قصد دارد اردویی را در کشور پرتغال برگزار کند و همین موضوع باعث شده سوژه نابی در اختیار طرفداران پرسپولیس قرار بگیرد. پرسپولیسی ها با تاکید بر این که باشگاهی که برای تهیه هزینه نهار کارمندان خود را دچار مشکل شده یا چنین القا می کند که از پرداخت کمترین هزینه های جاری عاجز است و در فضای مجازی نیز به این موضوع دامن می زند چگونه قرار است بلیت رفت و برگشت هر نفر به کشور پرتغال را پرداخت کرده و در این کشور اردو بزند؟ آیا قرار است نهاد دولتی دیگری این هزینه را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد؟

به هر روی در روزهایی که دلار با مبلغی بیش از 35 هزار تومان خرید و فروش می شود، برگزاری اردوی استقلال در پرتغال سروصدای زیادی ایجاد کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها