|

پاری سن ژرمن – بایرن مونیخ؛ جنگ ستارگان!

بایرن که در گروهی سخت موفق به کسب رتبه نخست شده بود، حالا باید در یک هشتم به دیدار پاری سن ژرمن برود.

لینک کوتاه کپی شد

بایرن مونیخ که در گروهی دشوار موفق به فتح رتبه نخست شده بود، حالا باید در یک هشتم به مصاف پاری سن ژرمن برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ به نظر می رسد روزهای دشوار بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان ادامه دارد و قرعه های سخت دست از سر این تیم بر نمی دارد. بعد از کسب صدرنشینی در گروه مرگ و 360 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه برابر بارسلونا و اینتر، این روند برای بایرن مونیخ استمرار پیدا کرده و آنها احتمالا به دشوارترین تیم دوم مراحل گروهی در لیگ قهرمانان برخورد کرده اند.

تیم یولیان ناگلزمان باید در مرحله یک هشتم به مصاف پاری سن ژرمن پرستاره برود. این تیم در عین ناباوری و در روز پایانی علیرغم برتری در خانه یوونتوس، صدرنشینی را به بنفیکا واگذار کرد و حالا پاری سن ژرمن با لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار، چاره ای جز غلبه بر بایرن مونیخ برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان ندارد.

پاری سن ژرمن به دنبال انتقام شکست تلخ فینال 2020 لیگ قهرمانان از بایرن مونیخ

اما نباید فراموش کرد تیم متمول فرانسوی بزرگ ترین شانس خود برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را دو سال قبل و برابر همین بایرن مونیخ از دست داد. پاری سن ژرمن در اوج دوران شیوع کرونا و با هدایت توماس توخل موفق شد برای اولین و آخرین بار در تاریخ راهی فینال لیگ قهرمانان شد و در فینال این شاگردان هانسی فلیک بودند که با تک گل کینگزلی کومان در نیمه دوم، به عنوان قهرمانی دست یافتند. حالا و بعد از دو سال، بهترین فرصت انتقام برای پاری سن ژرمن فرا رسیده و لیونل مسی و دیگر ستاره های این تیم، قطعا نمی خواهند اینقدر زود با لیگ قهرمانان این فصل وداع کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها