|

چند نفر از ترکیب اصلی تیم ملی پرسپولیسی هستند؟

روزی که کی‌روش به تیم ملی برگشت هواداران پرسپولیس یاد روز‌های دشمنی او با پرسپولیس افتادند.

لینک کوتاه کپی شد

اینکه چطور به پرواز با هواپیمای فرست‌کلاس به ژاپن برای برگزاری بازی رفت فینال آسیا بند کرد تا مسائل دیگر از جمله خط زدن سیدجلال قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ و خیلی نکات دیگر.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ زمانی که قرار شد کی‌روش برگردد برخی هواداران پرسپولیس نگران این بودند که او به اندازه اسکوچیچ به پرسپولیسی‌ها میدان ندهد. برخی گفتند شجاع خلیل‌زاده دیگر دعوت نخواهد شد، احمد نوراللهی موقعیت قبلی‌اش را از دست می‌دهد، بعید است ترابی و سرلک در تیم ملی بمانند یا به خاطر شرایط خاص پورعلی گنجی و امیری شاید این دو بازیکن را هم به قطر نبرد. حالا، اما شرایط به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از این گمانه‌زنی‌ها رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت چرا که انگار هم اخلاق و نگرش کارلوس تغییر کرده هم بر بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس مسجل شده که او در آن مقطع با تیم یا باشگاه پرسپولیس مشکل نداشت بلکه از سر عداوت با برانکو ایوانکوویچ آنگونه موضع‌گیری می‌کرد.

در حالی که گفته می‌شود آخر همین هفته لیست ۲۶ نفره تیم ملی اعلام خواهد شد به نظر می‌رسد پرسپولیس با ۵ بازیکن (بیرانوند، پورعلی‌گنجی، امیری، سرلک و ترابی) بیشترین سهمیه را در لیست نهایی تیم ملی در قطر داشته باشد که هم از نظر آورده مالی و هم از حیث پرستیژ، برای تیم و باشگاه پرسپولیس فوق‌العاده است.

نکته جالب دیگر اینجاست که اگر گمانه‌زنی‌ها درباره لیست ۲۶ نفره درست باشد بازیکنان سابق و فعلی پرسپولیس نیمی از لیست تیم ملی را تشکیل می‌دهند. در واقع از لیست ۲۶ نفره تیم ملی ۱۳ نفر یا پرسپولیسی هستند یا قبلاً در پرسپولیس بازی می‌کردند. غیر از ۵ بازیکن فعلی پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، کریم انصاری‌فرد، امیر عابدزاده، احمد نوراللهی و مهدی طارمی همگی سابقه بازی با پیراهن سرخپوشان تهرانی را در کارنامه خود دارند.

اگر این امر محقق شود که احتمال آن بسیار زیاد است باید منتظر ماند و دید چند درصد ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی را این گنگ پرسپولیسی‌ها تشکیل می‌دهند. در گمانه‌زنی نخست احتمال این وجود دارد که غیر از جهانبخش، حاج‌صفی و سعید عزت‌اللهی بقیه نفرات از همین پرسپولیسی‌های سابق یا فعلی باشند؛ یعنی ۸ از ۱۱!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها