|

جنگ انگلیسی ها برای طارمی!

خبرنگار معروف ترکیه ای در بازار نقل و انتقالات از جنگ تیم های اروپا برای جذب طارمی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود ساعت ها آنالیزهای گوناگون، اما حریفان پورتو قادر به مهار این بازیکن نیستند و او در هر بازی زهر خود را می ریزد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بنجامین باتن ایرانی که با گذر از 30 سالگی گویا اکسیر جوانی سر کشیده، باتجربه تر، حرفه ای تر، پر نفس تر و غیرقابل مهارتر از قبل شده و همین آمادگی باورنکردنی مهدی طارمی باعث شده تا بزرگان اروپا چشم هایشان را روی سن و سال او ببندند و برای جذب شاهزاده پارسی به صف شوند.

«قطعاً همه بازیکنان، لیگ انگلیس را دوست دارند. کسانی که می‌گویند لیگ انگلیس را دوست نداریم احتمالاً طرفدار یک تیم دیگر در یک کشور دیگر هستند و به آن تعصب دارند. طبیعتاً لیگ انگلیس خیلی جذاب‌تر است.» این اظهارات سه ماه پیش طارمی است. او صراحتا از رویای خود برای حضور در لیگ جزیره صحبت کرد و حتی پیشنهادی نیز از تاتنهام به دست او رسیده بود که توسط پورتو رد شد.

در ماه های اخیر، اخبار متعددی از علاقه آرسنال به این بازیکن منتشر شده بود. روزنامه آبولا پرتغال و حتی سان انگلیس چندی پیش در خبری اعلام کردند توپچی ها، مهاجم ایرانی اژدها را زیر نظر دارند. سان نوشته بود: گفته می شود که آرسنال علاقه مند به جذب مهدی طارمی و به عنوان گزینه جانشین گابریل ژسوس است و ممکن است پس از جام جهانی و در ژانویه، قراردادی با پورتو برای فروش این مهاجم منعقد شود.

آبولا هم در خبری اعلام کرده بود ادو گاسپار، مدیر ورزشی آرسنال، آماده شکستن سیاست نقل و انتقالات آرسنال با قراردادی شوکه کننده برای مهاجمی است که آمار فوق العاده ای دارد. آرسنال به آخرین باشگاهی تبدیل شده است که به دنبال مهدی طارمی مهاجم پرطرفدار پورتو است. این برخلاف رویه و سیاست مدیر فنی باشگاه یعنی ادو خواهد بود که فقط بازیکنان کمتر از 30 سال را به خدمت می گیرد اما عملکرد طارمی آنها را برای جذب او تحریک کرده است.

حالا اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات، در توییتی که دقایقی پیش منتشر کرد، خبر از علاقه سه غول بزرگ اروپا به جذب مهاجم ایرانی خبر داد اما نوشت که او فعلا گزینه اصلی این تیم ها نیست. کونور در توییتر خود نوشت: مهدی طارمی همچنان در لیست آث میلان، آرسنال و چلسی قرار دارد اما در اولویت نیست.

این در شرایطی است که پورتو نیز قصد ندارد به راحتی ستاره ایرانی خود را از دست بدهد. روزنامه آبولا چند روز پیش در خبری از تلاش های اژدها برای حفظ طارمی خبر داده بود و اینکه تیم پرتغالی در تلاش است که پیشنهاد تمدید سه یا چهار ساله را به او ارائه کند و بهترین گلزن خود را تا سن 35 یا 36 سالگی حفظ کند.

اوجوگو نیز تیم های خواهان طارمی را به کوسه هایی تشبیه کرده بود که در تلاش برای شکار مهاجم ایرانی هستند. این روزنامه نوشته بود که پینتو داکوستا مالک پورتو در تلاش است که قرارداد مهاجم ایرانی را به زودی تمدید کند. او فقط یک سال دیگر و تا تابستان 2024 با این تیم قرارداد دارد.

البته قطعا همه چیز به پس از جام جهانی موکول خواهد شد. درخشش طارمی برابر تیمی مانند انگلیس می تواند علاقه چلسی و آرسنال به این بازیکن را دوچندان کند. آمریکا و ولز نیز دیگر فرصت های مهاجم بوشهری برای درخشش و اثبات توانایی های این بازیکن است. باید دید بالاخره سرنوشت طارمی و پورتو به کجا خواهد رسید و این بازیکن که در فصل کنونی و طی هجده بازی موفق به زدن سیزده گل شده و هفت مرتبه نیز پاس گل داده است، در جمع شاگردان کونسیسائو می ماند یا رویای حضور او در لیگ برتر تعبیر خواهد شد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها