|

واکنش جالب ژاوی به رویارویی دوباره با رونالدو

بارسلونا و منچستر در پلی آف دور حذفی لیگ اروپا به هم خوردند و بدین ترتیب شاهد بازی این دو تیم در رقابت های لیگ اروپا خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

در سال های نه چندان دور، بارسلونا و منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو می شدند اما این بار شاهد جدال این دو تیم در پلی آف دور حذفی لیگ اروپا هستیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این قرعه به نسبت سایر قرعه ها یک بازی سخت تر برای هر دو تیم است و از سوی دیگر می توان این بازی را جذاب ترین بازی این مرحله از رقابت ها دانست.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در واکنش به رویارویی بارسلونا با قرعه منچستر یونایتد در این مرحله از رقابت ها گفت:" بار دیگر با سخت ترین حریف ممکن رو به رو شدیم اما ما مشتاقانه منتظر بازی مقابل آن ها خواهیم بود. منچستر یونایتد یک تیم بزرگ است، آن ها با آمدن تن هاگ رشد خوبی کرده اند و بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند. این بدترین قرعه ای است که می توانستیم داشته باشیم."

او همچنین درباره رونالدو گفت:" او بازیکن بزرگی است که قبلا یکی از بهترین بازیکنان بود و قطعا می تواند تفاوت را ایجاد کند."

در واقع ژاوی هرناندز، رویارویی با منچستر یونایتد را "بدترین قرعه ممکن" توصیف کرده است و از سوی گفته است که "مشتاق بازی مقابل منچستر یونایتد" است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها