|

انتقاد تند عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از کی روش

عدم دعوت محمد محبی از سوی کی روش برای عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال غیر قابل توجیه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مومنی، بازیکن اسبق استقلال و عضو فنی هیئت مدیره این باشگاه درباره چرایی عدم دعوت محمد محبی مهاجم آبی پوشان به اردوی آخر تیم ملی اظهار داشت: به نظر من محمد محبی با توجه به توانایی هایی که در این مدت در استقلال از خودش نشان داده به شکلی واضح نسبت به خیلی از لژیونرهای مان هم بهتر است و این حقش است که به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: به نظر من کارلوس کی روش به خاطر دعوت نکردن محمد محبی به خودش گل به خودی زد. حضور محبی در تیم ملی می توانست کمک حال این تیم باشد. ما توانایی های او را در بازی‌های اخیر استقلال به وضوح دیدیم.

محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده ای در پیش داریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: یادمان هست که کارلوس کی روش قبلاً هم این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده و از فوتبال او شناخت لازم داشت، حالا که او با تجربه تر شده چرا دعوت نمی شود جای سوال دارد! اینکه چه معیاری در عدم دعوت محبی ملاک قرار داده شده برای من به عنوان کسی که فوتبال بازی کرده و مسایل را با نگاه فنی می سنجم جای سئوال دارد و درکشان نمیکنم. نمی توانم به خودم بقبولانم که محمد محبی در لیست تیم ملی حضور نداشته باشد. شاید آقای کی‌روش توضیحاتی در این باره داشته باشد که من از آن بی اطلاعم.

مومنی تصریح کرد: ای کاش من هم می فهمیدم چرا کارلوس کی‌روش محمد محبی را دعوت نکرده تا لااقل از نظر فنی اطلاعات بنده هم بیشتر شود. بالاخره ما باید بفهمیم چه پارامترهایی برای کی روش معتبر است.

محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده ای در پیش داریم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره دعوت نشدن برخی دیگر از استقلالی ها خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در استقلال حضور دارند همان نفراتی هستند که فصل قبل با این تیم قهرمان شدند، ضمن اینکه تعدادی هم به همانها اضافه شدند. استقلال می توانست در تیم ملی نفرات بیشتری داشته باشد. برای نمونه مهدی قائدی و محمد محبی می‌توانستند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

مومنی یادآور شد: جا دارد هم از بازیکنان استقلال تشکر کنم و هم یادآور شوم که این بچه ها بودند که توانستند استقلال را قهرمان کنند. شاید برخی بگویند استقلال فصل قبل دفاعی بازی می کرده و این درست است. ما در بحث دفاع عالی بودیم اما امروز که ساپینتو سیستم تهاجمی تیم استقلال را تقویت کرده و حالا هم در بحث دفاع قدرتمندیم هم در حمله. استقلال تیمی شده که از حالت دفاع به حمله و برعکس آن را به بهترین شکل ممکن در زمین مسابقه اجرا می کند. در واقع تیم استقلال به روش پرتغالی فوتبال بازی می کند و من معتقدم تیم ملی ایران با این روش سازگاری دارد و می توانست استقلالی های بیشتری را در جمع نفرات خود داشته باشد. نفراتی که به تفکرات آقای کی‌روش هم نزدیک ترند.

محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده ای در پیش داریم

محمد مومنی در ارتباط با موکول شدن دربی به بعد از تعطیلات و اینکه برخی کارشناسان معتقدند استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشت گفت: من مطمئنم دربی بعد از تعطیلات شاید یک مسابقه خسته کننده از کار دربیاید. استقلال به یک نظم تاکتیکی رسیده بود. حالا بر اثر تعطیلی به وجود آمده در آن خدشه ایجاد می شود و افت می کند. البته این خدشه شامل حال پرسپولیس هم خواهد شد.

وی افزود: با این تعطیلی طولانی مدت مثلاً اگر نمره پرسپولیس ۱۰ بودند به ۵ تقلیل پیدا می کند و اگر استقلال ۵۰ بوده به ۳۰ کاهش پیدا میکند. پس هر دو تیم به لحاظ تاکتیکی تحلیل می روند و این برای فوتبال ما پیامد خوبی ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها