|

گزینه های نقل و انتقالاتی ساپینتو برای استقلال

مدیران استقلال قرار است امروز در جلسه هیئت مدیره در ارتباط با جذب بازیکن در نیم فصل است.

لینک کوتاه کپی شد

افراد مطلع در باشگاه استقلال خبر می‌دهند با توجه به افزایش قیمت دلار علی فتح الله زاده نه تنها علاقه چندانی برای به خدمت گیری بازیکن خارجی نداشته بلکه درصدد است تا در صورت امکان عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی تیمش که در یازده مسابقه دور رفت تنها چند دقیقه در پایان بازی با گل گهر برای این تیم به میدان رفته را نیز در نیم فصل به صورت قرضی به یکی از تیم‌های لیگ برتری یا باشگاه‌های خارجی منتقل کند تا از زیر فشار هزینه ارزی پرداخت دستمزدش خارج شود. از این رو تمایلی به جذب بازیکن خارجی از خود نشان نداده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ این در شرایطی بود که گفته می‌شد ساپینتو می خواهد یک بازیکن برزیلی یا پرتغالی را برای حل مشکل میانه زمین به خدمت بگیرد.

فتح‌الله‌زاده چاشنی بمب نقل و انتقالات را آماده کرد/ نگاه ویژه استقلال به لیگ ترکیه و کشور قطر

اما نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می‌دهند فتح الله زاده برای به صدا درآوردن بمب مورد نظرش برای روشن کردن چاشنی آن مقدمات مذاکره با علی کریمی، هافبک بازیساز سابق استقلال که در تیم کایسری اسپور ترکیه توپ می زند را فراهم کرده تا در صورت امکان این بازیکن را در نیم فصل به استقلال بیاورد. بازیکنی که اگر بیاید استقلال قراردادش را با ریال پرداخت می کند و دغدغه ای بابت پرداخت ارز به او نخواهد داشت.

البته باید دید شرایط قرارداد این بازیکن با تیم ترکیه ای به چه ترتیب است. چرا که علی کریمی در حال حاضر بازیکن باشگاه الدحیل قطر است که به صورت قرضی به باشگاه ترکیه ای پیوسته و این موضوع که آیا میتواند دوباره به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود یا نه از طرف مسئولان ذیربط در باشگاه استقلال در دست بررسی است. قطعا با چنین انتقالی در نیم فصل بمب نقل و انتقالاتی استقلالی ها توسط فتح الله زاده منفجر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها