|

مسی به یک دلیل از پاری سن ژرمن می رود!

ستاره آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن تصمیم خود را گرفته است و پس از پایان قراردادش تیم پاریسی را ترک خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی بعد از دو دهه حضور در بارسلونا تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ قرارداد مسی با پاری سن ژرمن دو ساله است. او در فصل نخست نتوانست انتظارات را برآورده کند و ناامید کننده ظاهر شد اما در فصل جاری او عملکرد درخشانی داشته است و توانسته ۱۲ گل برای تیمش به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل هم بدهد تا نشان دهد که به روزهای اوجش نزدیک شده است.

درخشش مسی در پاری سن ژرمن باعث شده است تا سران این باشگاه به تمدید قرارداد او علاقه داشته باشند اما طبق اعلام روزنامه  El Nacional مسی به خاطر دلایل خانوادگی قصد جدایی از پاری سن ژرمن را دارد و قراردادش را تمدید نمی کند.

طبق اعلام این روزنامه مسی بعد از جام جهانی مقصد بعدی خود را انتخاب می کند چرا که خانواده او به زندگی در پاریس عادت نکرده اند و به همین خاطر می خواهد تیم را ترک کند.

علاوه بر بارسلونا از منچستر سیتی، چلسی و لس آنجلس گلکسی به عنوان تیم های مورد علاقه مسی سخن به میان می اید و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

مسی امید زیادی دارد که بتواند قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی فوتبال آرژانتین به دست آورد تا با خاطره ای خوش از بازی های ملی خداحافظی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی