|

یک استقلالی دیگر از تیم ملی خط خورد؟!

شنیده می شود تیم لیست ملی فوتبال پیش از اعزام به جام جهانی 2022 غربال می شود.

لینک کوتاه کپی شد

 لیست نهایی  کارلوس کیروش  هنوز اعلام نشده و این در حالی است که اکثر تیم های حاضر در جام جهانی از بازیکنان نهایی خود برای بازی ها رونمایی کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ شنیده می شود قرار است کیروش نه بازیکن لیگ برتری را با دیگر اعضای تیم به قطر اعزام کند و در این میان گفته می شود که قرار است یک بازیکن دیگر نیز از  استقلال  حذف شود.

در مورد لیست نهایی تیم ملی قرار است دو بازیکن از تیم  استقلال  در فهرست نهایی حاضر باشند و این در حالی است که استقلالی ها پس از خط خوردن محبی و مهدی پور به شرایط حاکم در لیست اعتراض کردند و اعلام کردند که کیروش در نهایت بازیکنان لیگ را نمی پسندد و این اتفاق در مورد بازیکنان  استقلال  کاملا مشهود است.

 لیست نهایی سرمربی تیم ملی قرار است ۲۲آبان و درست پیش از عزیمت تیم ملی به قطر اعلام شود و عنوان شده که ابوالفضل جلالی مدافع   استقلال  عازم قطر نمی شود و تنها نمایندگان  استقلال  در این بازی ها حسینی و روزبه چشمی هستند.

این مدافع که مورد تایید بسیار کیروش قرار دارد همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارد اما گفته می شود با توجه به محدودیت انتخاب بازیکنان لیگ برتری توسط کیروش این بازیکن دقیقه نود از فهرست خط خورده و جام جهانی را مانند چندین بازیکن دیگر  استقلال  از دست می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها