|

بیرانوند در جمع بهترین ها

سایت afc به مرور درخشش تعدادی از ستاره‌های قاره آسیا در تاریخ جام جهانی پرداخت که در این بین بیرانوند نیز حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در این گزارش درباره ستاره‌های آسیایی نوشته شده: قاره آسیا ستاره های زیادی را به فوتبال دنیا معرفی کرده که درخشش خود را در جام جهانی به نمایش گذاشتند. پارک جی سونگ یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ کره جنوبی است و اولین حضور او در جام جهانی 2002 بود که در کره جنوبی و ژاپن برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سامی الجابر یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ فوتبال عربستان به شمار می رود و بین سال‌های 1994 تا 2006 در 4 جام جهانی حضور داشت. در جام جهانی 2006، الجابر در دیداری که عربستان با تونس به تساوی 2-2 رسید، گلزنی کرد و این سومین گل او در تاریخ این مسابقات شد.

در جام جهانی 2014 برزیل، تیم کیهیل استرالیایی یکی از زیباترین نمایش‌ها را در بازی مقابل شیلی داشت و با پیراهن استرالیا تحسین‌برانگیز نشان داد.

درست است که هیدتوشی ناکاتا اولین ستاره ژاپنی بود که در سطح بین المللی ظاهر شد، اما کیسوکه هوندا از اولین حضورش در این مسابقات در سال 2010 بهترین ستاره این تیم در تاریخ جام جهانی بوده است. هوندا گل پیروزی یک بر صفر مقابل کامرون را به ثمر رساند؛ سپس در جریان پیروزی 3-1 مقابل دانمارک، یک شوت از راه دور از روی یک ضربه آزاد مستقیم زد تا به صعود کشورش به مرحله یک هشتم نهایی کمک کند. همچنین در سال 2014، ژاپن در دور اول حذف شد اما هوندا در آن سال در بازی مقابل ساحل عاج با یک ضربه محکم یک گل زیبا به ثمر رساند.

در نهایت علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی در ترکیب تیم ملی ایران در سال‌های اخیر به خوبی درخشیده است. این دروازه بان در جام جهانی روسیه 2018 در اولین بازی تیمش که ایران یک بر صفر مراکش را شکست داد خوش درخشید. او در ادامه مقابل اسپانیا و پرتغال نمایش ویژه‌ای مقابل ستاره‌های این تیم‌ها ارائه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها