|

ستاره رئال به دلیل جام جهانی خودش را به مصدومیت زد؟!

آنچلوتی برای آخرین بار پیش از جام جهانی قطر، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار رئال مادرید با کادیز حاضر شد و در مورد وضعیت آمادگی تیمش قبل از این دیدار صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شرح صحبت های آنچلوتی را در ادامه می خوانید:

خب، این آخرین بازی ما در این سال فراموش نشدنی است، سالی که طی آن شب های جادویی را تجربه کردیم و آن را با حس خوبی به پایان می بریم. اتفاقات زیادی برای ما رخ دادند، به خصوص اتفاقات خوب و خاطراتی که این سال را فراموش نشدنی می کنند. 

وضعیت بنزما؟ هیچ چیز مرا آزار نداده است، او نتوانسته به تیم کمک کند اما تلاش خودش را انجام داد. او با وجود آسیب دیدگی اندکی که داشت، نتوانست به ترکیب ما برگردد.

وینیسیوس و حواشی اش؟ خب او بازیکنی است که معمولا بیشترین خطاها رویش انجام می شود و مجبور است در درگیری های درون زمین حضور داشته باشد. نباید او را به خاطر سبک بازی اش مورد احترامی قرار دهند. این مورد درباره همه بازیکنان صدق می کند. در اسپانیا اهمیت زیادی به بازی جوانمردانه داده نمی شود اما در دیگر کشورها شاهد وضعیت بهتری هستیم. به نظرم بازی جوانمردانه یکی از مهم ترین مسائل در فوتبال است. 

شکست مقابل رایو وایکانو؟ با وجود این حقیقت که در بازی آخر خوب نبودیم و از این بابت اذیت شدیم، شکست مقابل لایپزیش واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد. به اهدافی که تا اینجای فصل داشتیم، رسیده ایم. از گروه خودمان صدرنشین صعود کردیم. صدرنشینی که برای ما غیبت کریم بنزما و تیبو کورتوا را به همراه آورد. به دنبال بهانه نیستم، می خواهیم اتفاقات گذشته را پشت سر بگذاریم. چرخشی بازی دادن بازیکنان مهم است اما باید به فرم بازیکنان هم توجه کنید، اگر به یک باره بازیکنانی مانند والورده و رودریگو را نیمکت نشین کنیم، کمی عجیب خواهد بود. 

بنزما خودش را به مصدومیت زده است؟ لازم نیست در این مورد چیزی بگویم. اولین کسی که از این مصدومیت ها آسی دیده خود کریم است، کسی که بدون داشتن دقایق بازی کافی به جام جهانی می رسد. این حرف ها را باور ندارم و به نظرم مزخرف هستند. مشکل کریم هم آنچنان جدی نیست. 

فراز و نشیب های شوامنی؟ مصدومیت باعث شد که او کمی از ریتم بیفتد. مثل همه بازیکنان جوان، او باید در جایگیری پیشرفت کند. وقتی کروس در زمین حضور دارد، شوامنی یک بازیکن دیگر است. وجود کروس در زمین به او کمک می کند. 

بازیکنان در فکر جام جهانی هستند؟ در تمرینات چنین چیزی را نمی بینم. همگی بازیکنان رقابتی هستند و به خاطر چنین مسائلی کم کاری نمی کنند. کسی هم با من در این مورد صحبت نکرده. جام جهانی سرجایش است و ما کارمان را تا به این لحظه به بهترین شکل انجام داده ایم. 

برگزاری جام جهانی در قطر؟ به نظرم متفاوت است و با برگزاری در زمستان، شاهد تغییراتی خواهیم بود چون نمی شد در تابستان جام جهانی برگزار کنیم. تاریخ های زیادی در دسترس نبودند و به نظرم با توجه به آمادگی بازیکنان، شاهد جام جهانی سرگرم کننده ای خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها