|

دلیل لغو سفر درویش به سوئیس لو رفت!

قرار بود مدیرعامل پرسپولیس به همراه مدیرروابط بین الملل باشگاه راهی کشور سوئیس شود اما این سفر لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

چندی پیش رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان در خصوص پرونده‌های باشگاه مانند رادوشویچ اظهار داشت: ظرف یکی دو هفته آینده فکر می‌کنم رسیدگی به پرونده رادوشویچ است. احتمالاً من و حسینی روابط بین‌الملل باشگاه به دادگاه CAS برویم. اسناد جدیدی که داریم و قبلاً پرداخت شده و او منکر بود را باید ببریم. ضمن اینکه قانون می‌گوید اگر هنگامی که قرارداد دارد با باشگاه دیگری وارد قرارداد شده باشد بدون شک از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. به دنبال این هستیم که این حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه پرسپولیس برگردانیم. اگر لازم باشد یک وکیل بین‌المللی آنجا داریم که می‌توانیم استفاده کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ پس از چند روز اما در حالی که گفته می شد رضا درویش قرار است برای شرکت در دادگاه پرونده رادوشویچ ایران را به مقصد سوییس ترک کند، خبر آمد که او از رفتن به این سفر منصرف شده است. در این رابطه عنوان شد باشگاه پرسپولیس در ابتدا امور صدور روادید به کشور سوئیس را برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه و امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل انجام داده بود اما حاشیه‌های به وجود آمده درباره سفر بدون حاصل مدیرعامل باشگاه باعث شد تا درویش از رفتن به سوئیس صرف‌نظر کرده و حسینی را مأمور رسیدگی و دفاع از این پرونده کند.

اصل ماجرا اما به قانون عجیب فدراسیون جهانی فوتبال بر می گردد. ظاهرا فیفا فقط پرداخت پول از طریق واریز به حساب بازیکنان از سوی باشگاه ها را می پذیرد. به عبارت بهتر شنیدیم اگر باشگاهی همچون پرسپولیس به هر شکل و ترتیبی ولو با گرفتن امضا، پول دستی و وجه نقد به رادوشویچ پرداخت کرده باشد از نظر فدراسیون جهانی فوتبال قابل قبول نیست!

شاید بوژیدار رادوشویچ هم با این قانون آشنایی داشته که امروز زیر میز و همه چیز زده است؛ حتی وجوه نقد دریافتی! سنگربان پیشین پرسپولیس می‌گوید: پولی که از پرسپولیس طلبکارم حق خانواده‌ام است که بیشتر از ۵ سال من در یک کشور دیگر تمرین و بازی کردم تا برای آنها پول ببرم. نمی‌توانم اصلا تخفیف بدهم.

حالا این گلر کروات مبالغی که به صورت نقدی دریافت کرده را قبول ندارد و زیرش زده است! مدیران باشگاه پرسپولیس هم برای دریافت مجوز حرفه ای باید تحت هر شرایطی یا بدهی این گلر کروات را بپردازند یا با او به توافق برسند چرا که قرار نیست پرونده رادو تا ابد در CAS باقی بماند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها