|

آمار تکان دهنده و حیرت انگیز مهاجم پرسپولیسی ها

لوکادیا که کمترین لمس توپ را بین تمامی بازیکنان این فصل داشته، با کمترین لمس توپ توانسته بیشترین گل را بزند.

لینک کوتاه کپی شد

یورگن لوکادیا همان مهاجمی است که هواداران پرسپولیس سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند. بازیکنی با سابقه گلزنی به بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال که در تمامی رده‌های پایه تیم ملی هلند هم بازی کرده است. او با حضور در لیگ برتر ایران، خیلی زود کیفیتش را به اثبات رساند. لوکادیا برای گلزنی در لیگ برتر، به کمتر از ۱۰۰ دقیقه زمان لازم داشت. او در دومین بازی‌اش، یک گل برای این تیم زد. با روشن شدن موتور گلزنی لوکادیا، هیچ دروازه‌بانی آسوده نبود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ لوکادیا در بازی با نفت آبادان ۲ تلاش برای گلزنی داشت که تنها شوت در چارچوبش گل شد. در بازی با هوادار هم این اتفاق تکرار شد. لوکادیا در آن بازی ۲ شوت زد و تنها شوت در چارچوبش گل شد. بازی با نفت مسجدسلیمان هم دبل لوکادیا از روی ۲ شوت در چارچوب به‌ثبت رسید. او در آن بازی ۳ شوت زده بود که یکی از آن‌ها در چارچوب جای نداشت.

لوکادیا در بازی مقابل تراکتور و آلومینیوم اراک که پایین‌ترین نمره فصلش را دریافت کرد، هیچ شوت در چارچوبی نزده بود. او در بازی با سپاهان هم ۲ شوت زد که هیچ کدام در چارچوب نبود. در بازی مس رفسنجان و ملوان تنها شوت در چارچوب لوکادیا گل شد. تا اینکه بالاخره در هفته یازدهم و بازی مقابل مس کرمان، حسین شهریاری موفق به مهار شوت لوکادیا شد.

لوکادیا که کمترین لمس توپ را بین تمامی بازیکنان این فصل داشته، با کمترین لمس توپ توانسته بیشترین گل را بزند. طبق آمار «متریکا»، یورگن لوکادیا تا پایان هفته یازدهم، ۷ شوت در چارچوب زده که حاصل آن ۶ گل بوده است. یعنی دروازه‌بان‌ها روی هم رفته یک شوت او را مهار کردند. ۷ شوت این مهاجم ۲۸ ساله هم در خارج از چارچوب بود. آمارهایی که نشان می‌دهد لوکادیا حفره دفاعی حریف را به خوبی شناسایی می‌کند و در موقعیت مناسبی به توپ ضربه می‌زند. گل شدن این تعداد شوت هم کیفیت ضربات نهایی او را تایید می‌کند که فقط یک دروازه‌بان در این فصل موفق به مهار شوت‌هایش شده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها